Jump to content
Festivalanlæg dk
Nicolai Grymer

Carlton Draught - X O Fortuna (Darcy Stephens remix) NOGEN DER HAR DEN?

Recommended Posts

Hej forum

Carlton Draught - X O Fortuna (Darcy Stephens remix) er blevet taget af soundcloud og synes simpelthen at den er så sjov, så ville høre om nogen af jer DJs derude har den liggende. I så fald, så havde det været fantastisk hvis i gad at dele den! :)

Tak for det!

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Hvis du tidligere har hørt den gennem iOS appen, vil du stadig kunne finde/høre den der, under dine tidligere spillere numre :) Det kan jeg ihvertfald med et nummer som ikke er tilstede mere når jeg søger efter det.
Mere kan jeg dog ikke hjælpe dig...

On 18/8/2017 at 11:02, Skoven said:

Hvis du tidligere har hørt den gennem iOS appen, vil du stadig kunne finde/høre den der, under dine tidligere spillere numre :) Det kan jeg ihvertfald med et nummer som ikke er tilstede mere når jeg søger efter det.
Mere kan jeg dog ikke hjælpe dig...

Fuck hvor konge! Tror jeg indspiller den fra min mobil til lydkort så jeg selv kan gen-upload den :):)

2 hours ago, Nicolai Grymer said:

Fuck hvor konge! Tror jeg indspiller den fra min mobil til lydkort så jeg selv kan gen-upload den :):)

Så du fandt den?
Hvis du har en iphone, kan du hente et airplay speaker program til PC eller Mac. Så kan du rippe sangen i digital kvalitet :)