Jump to content
Festivalanlæg dk

Spørgsmål vedr forbru

Vejler
 Share

Recommended Posts

Hej jeg vil høre om der er noget der kan gå op Med følgende: Solcelleanlæg 10W , 12V Produkt 1: 12v forbrug max 3w Produkt 2: 12v Forbru Max 2v Hvor stort batteri skal jeg have til dette stand alone for at det ville kunne løbe rundt? ( det må self gerne bruge af batteriet men aldrig gå dødt)

• 2 weeks later...

Jeg lavede mig et hurtigt excelark (Kan ikke lige dele, men det er nemt at lave selv) hvor jeg indtastede forventet forbrug om dagen (timer hvor solcellerne producerer energi) og om natten. Jeg regnede med 50% udnyttelse af de lovede watt fra solcellerne og 8 timer sol. Så for at svare på dit spørgsmål (eller for at du selv kan svare) så må du lave nogle antagelse om hvor længe du vil spille musik, og på hvilke tidspunkter.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share