Jump to content
Festivalanlæg dk

Blank sort Boominator

MixTheMan
 Share

Recommended Posts

Hej alle. Jeg sælger min sorte Boominator med alt dertilhørende. Den indeholder følgende: 4x HP-10W 4x MPT-001 1x Indeed Hifi TA-2020 forstærker 1x usb-udgang til ladning af mobiler, iPods og så videre. 1x voltmeter 2x Phono udgange (noget mere holdbart end jack) 1x phono til jack-stik 2x 10 Watt - 12 volt - CIS/CIGS Solceller 1x lader til stikkontakten 1x Speakon-bøsning til ladning (hvor man sætter stikket fra enten solceller eller lader i, og så lader den bare) 1x Phocos CIS10-2L Laderegulator Billeder kan findes her: https://www.dropbox.com/sh/8c791uyqig6mfsp/lUtyFJvlgj Nogle af billederne viser ikke den sorte farve så godt pga. blitz, men se bort fra dette. Smid et bud :-) Mvh. Mikkel

Hej alle. Jeg sælger min sorte Boominator med alt dertilhørende. Den indeholder følgende: 4x HP-10W 4x MPT-001 1x Indeed Hifi TA-2020 forstærker 1x usb-udgang til ladning af mobiler, iPods og så videre. 1x voltmeter 2x Phono udgange (noget mere holdbart end jack) 1x phono til jack-stik 2x 10 Watt - 12 volt - CIS/CIGS Solceller 1x lader til stikkontakten 1x Speakon-bøsning til ladning (hvor man sætter stikket fra enten solceller eller lader i, og så lader den bare) 1x Phocos CIS10-2L Laderegulator Billeder kan findes her: https://www.dropbox.com/sh/8c791uyqig6mfsp/lUtyFJvlgj Nogle af billederne viser ikke den sorte farve så godt pga. blitz, men se bort fra dette. Smid et bud :-) Mvh. Mikkel
lol, er du ikke lige blevet færdig med den for få uger siden?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..