Jump to content
Festivalanlæg dk

Årets Lineup

Alfred
 Share

Recommended Posts

Nok samlet set det dårligste program jeg har oplevet i de 20 år jeg har været på festivalen. Det er imponerende så visionsløst og fantasiforladt programmet er nok man ser bort fra de få navne der skinner igennem som rigtigt gode og solide navne. Det der mangler er alt det der normalt skal samle det hele sammen og give en indikation på hvad festivalen vil fremover. Jeg overvejer seriøst at blive væk eller tage på en anden festival i samme periode.

Saturnus jeg er tilnærmelsesvis enig, men der er voldsomt mange navne jeg ikke kender i år så jeg skal da i fuld gang med at finde nye kunstnere, men jeg mangler godt nok nogle ekstra store sollide navne man ikke lige havde forventet. Mange andre festivaler har et godt greb om flere navne af hvad jeg ønsker at høre, men det bliver sgu fedt alligevel som altid tror jeg.

Voldfedt program! Masser af alsidighed og gigantiske topnavne.. Det bliver en fest!
Oh the irony ;) Er der virkelig så dårlig stemning omkring plakaten? Jeg synes ellers det er ganske udemærket og glæder mig til en del af dem. I min egen vennekreds er folk også positive, men der skal mere til at gøre de gamle krager fra FA glade ;)

Jeg var heller ikke helt sikker' date=' hvis jeg skal være ærlig ;)[/quote'] Det var ikke ironisk - jeg synes det er et voldfedt program. De fleste der brokker sig har ikke engang gjort en indsats for at sætte sig ind i de navne der kommer men tuder bare fordi der iblandt de top20 ikke er mindst 10 de hører til dagligt.. Der er 160+ navne på plakaten - masser af spændende oplevelser gemt i dem! Det må være hårdt at leve et liv hvor man er så negativ og pessimistisk at man føler trang til at sable et musikprogram ned fordi det ikke er lagt efter ens egen næse. Jeg tager til Roskilde hvert år med åbent sind og får hørt en masse awesome musik - meget af det noget jeg ikke havde forventet.

Jeg er skuffet. Håber virkelig der kommer nogle store navne i løbet af april og maj ligesom sidste år (metallica og chase & status). I år glæder jeg mig mest til Snavs, Outkast og major lazer. De må gerne disko op met et stort rockband som Rammstein! Ville virkelig være fedt

Det var ikke ironisk - jeg synes det er et voldfedt program. De fleste der brokker sig har ikke engang gjort en indsats for at sætte sig ind i de navne der kommer men tuder bare fordi der iblandt de top20 ikke er mindst 10 de hører til dagligt.. Der er 160+ navne på plakaten - masser af spændende oplevelser gemt i dem! Det må være hårdt at leve et liv hvor man er så negativ og pessimistisk at man føler trang til at sable et musikprogram ned fordi det ikke er lagt efter ens egen næse. Jeg tager til Roskilde hvert år med åbent sind og får hørt en masse awesome musik - meget af det noget jeg ikke havde forventet.
har også fundet nogle ukendte der ku være sjove. Bl.a. Dem fra Afrika plejer at levere nogle griner koncerter

Det var ikke ironisk - jeg synes det er et voldfedt program. De fleste der brokker sig har ikke engang gjort en indsats for at sætte sig ind i de navne der kommer men tuder bare fordi der iblandt de top20 ikke er mindst 10 de hører til dagligt.. Der er 160+ navne på plakaten - masser af spændende oplevelser gemt i dem! Det må være hårdt at leve et liv hvor man er så negativ og pessimistisk at man føler trang til at sable et musikprogram ned fordi det ikke er lagt efter ens egen næse. Jeg tager til Roskilde hvert år med åbent sind og får hørt en masse awesome musik - meget af det noget jeg ikke havde forventet.
Enig - +1

Lige præcis Phaedras! Der kommer SÅ mange fede navne hvert år man aldrig har hørt om. Det er klart noget af det jeg sætter højest på dagsordenen, at lære nye kunstnere at kende. Uuuuh Snavs! Havde jeg helt overset! :D

Jeg har sat mig ind i det meste af programmet og det er derfra jeg udtaler mig. Det absolute hovednavn for mig er Stevie Wonder. Det bliver nok desværre en lukker på Orange er jeg bange for. Ellers så plejer Roskilde's stærke kort at være verdensmusikken men i år er det faktisk ikke så interessant som forudgående år efter min mening. Og de sidste par år har de også haft et solidt metal program. Det synes jeg så heller ikke rigtigt de har i år. Plakatten i år er meget domineret af hip-hop, og ikke noget interessant af slagsen heller selvom Outkast nok skal blive en fest, og jeg er generelt af den mening at hip-hop gør sig dårligt på festivaler generelt selvom der er få eksempler på bands/kunstnerne som formår at nå et diverst publikum.

Jeg hører rigtig meget hiphop men jeg mener Drake er mega overvurderet. Så er der chance the rapper og Asap Ferg som levere nogle fede koncerter. Eller synes jeg ik hiphoppen er noget specielt i år. Kan være der er meget, men savner noget kvali. De har med garanti prøvet at få kanye west hvilket vil ha været 10 gange federe. han spiller så om fredagen ugen op til roskilde i kbh :/ og spiller han 2 gange i englang under roskilde. Det samme gør drake dog også. mht. metal og rock sys jeg det var et fedt program sidste år, men i år det lidt øv. Har dog hørt fra nogle venner at Carcass er fede. Også kommer der nok også nogle flere skulle jeg mene.

jeg var nu meget kritisk i starten da de teasede og sådan. men da de endelig udgav hele line uppet blev jeg overasket over det med wonder og sådan, og jeg blev kun mere tilfreds da jeg gik ind på spotify og hørte roskildes playliste igennem. tip: hvis man har tid så gå ind og høre listen på spotify. p.s jeg køre i bus 3 timer om dagen, så det at få det hele hørt var ikke det største problem. i øvrigt mener jeg at artic monkeys bliver lidt negletet s: syntes når jeg høre folk snakke om hvad de glæder sig til så er det altid ;wonder, stones, også 2.3 ''små'' navne som jeg ikke kender;

Jeg er skuffet. Håber virkelig der kommer nogle store navne i løbet af april og maj ligesom sidste år (metallica og chase & status). I år glæder jeg mig mest til Snavs' date=' Outkast og major lazer. De må gerne disko op met et stort rockband som Rammstein! Ville virkelig være fedt[/quote'] Jeg vil nu sige at stones er det store rock navn, men vil sige at rt stort metal navn manglet seriøst, dem plejer de at have flere af, der faktisk meget jeg gerne ville se i warmup. hexis fra KBH er vildt fede og har en fed performance, dog ikke hvis du har epelipsi. Så hvis man er til energisk punk skal man helt klart se sloa knivör,der bliver virkeligt givet gas og man bliver næsten forpuster bare af at se forsangeren hoppe og danse rundt på scenen. Mindes faktisk at hele bandet er kvinder. Forsangeren spille også i beyond pink.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.