Jump to content
Festivalanlæg dk

Bluetooth fra ebay!

Stupidooo
 Share

Recommended Posts

Hejsa drenge! Jeg har søgt lidt på bluetooth afspillere på forummet og der er for det meste links til SureE bluetooth recivere... Så jeg tænkte jeg ville 'ebaye' lidt så at kalde det og søgte på 'bluetooth reciever 12v' da jeg syntes det virkede meget logisk! http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbluetooth+receiver+12v+&_nkw=bluetooth+receiver+12v+&_sacat=0&_from=R40 Så hvis vi tager den øverste som jo ser genial simpel ud, så skal den bare sidde i forstærkeren istedet for mit AUX? (har set i en tråd i snakkede om nogle http://www.ebay.co.uk/itm/3-5mm-Stereo-PCB-Mount-Jack-Socket-With-Open-Switch-/180706985784?pt=UK_Computing_Sound_Vision_Audio_Cables_Adapters&hash=item2a12f9c738 Og ville høre om der ikke var andre muligheder? eller en dybere forklaring på hvad denne 3.5 stereo PCB gør? :-) også generelt bare om der er noget positivt at sige om recieveren? delay time? strømforbrug? u name it!

Drizzy? hvad er fragten på den hollandske hjemmeside? hollandsk er ikke just mit modersmål :D - Er det mig du spørger til Saturnus? Nu syntes jeg bare SureE er så dyre i fragt at det er latterligt, men det kan vel i det store hele være ligemeget om pengene går til produktet eller fragten... syntes bare det er øv.

Drizzy? hvad er fragten på den hollandske hjemmeside? hollandsk er ikke just mit modersmål :D - Er det mig du spørger til Saturnus?
Klik det amerikanske flag for at få det på engelsk ;) Ja, det var dig. Hvad er det du mener der gør det til et somt meget dyrere alternativ? Det koster €5 (DKK37) i fragt fra accusafe.

Klik det amerikanske flag for at få det på engelsk ;) Ja, det var dig. Hvad er det du mener der gør det til et somt meget dyrere alternativ? Det koster €5 (DKK37) i fragt fra accusafe.
Jeg har ingen forklaring, jeg bestiller en bluetooth reciever fra Accusafe hvis i lader mig være i fred!

Jeg har ingen forklaring' date=' jeg bestiller en bluetooth reciever fra Accusafe hvis i lader mig være i fred![/quote'] Husk lige at kigge hvilke kabler og eventuelle stik du skal bruge samtidigt. De kan lave dem for dig fra €3 og op for færdigsamlede kabler med det rigtige jackstik så du ikke skal sidde at rode med det selv.

- Så jacksticket skal pilles manuelt ud af bøsningen hvergang eller hvad?
Hvis du gør det på den måde, ja - så slipper du jo for at skulle tænke på om bluetooth modtageren, og om den skal slukkes eller tændes. Den kan dog også gøres med en knap, som vi har på megaen. Knap ON: bluetooth. Knap OFF: jack. Godt du er kommet til fornuft ;) Det er slet ikke så slemt med ting uden kasser, og så ved du jo at den har ordentlig bluetooth understøttelse i form af 4.0

Hvis du gør det på den måde, ja - så slipper du jo for at skulle tænke på om bluetooth modtageren, og om den skal slukkes eller tændes. Den kan dog også gøres med en knap, som vi har på megaen. Knap ON: bluetooth. Knap OFF: jack. Godt du er kommet til fornuft ;) Det er slet ikke så slemt med ting uden kasser, og så ved du jo at den har ordentlig bluetooth understøttelse i form af 4.0
skal lige have skåret tingene ud i pap..... Skal knappen sidde på Aux stikket eller hvor? :D Eller er der en knap på den der 3,5 halløjsa dims? :D

skal lige have skåret tingene ud i pap..... Skal knappen sidde på Aux stikket eller hvor? :D Eller er der en knap på den der 3' date='5 halløjsa dims? :D[/quote'] Det er 2 forskellige måder at opnå det (nogenlunde) samme resultat på :) 1. 5-Pole Jack Bøsning, som har to tilstande: Jack-stik I og Jack-stik IKKE i. Sår forbindes bøsningen således, at når jack-stikket er sat i, er der ingen forbindelse til bluetooth modtageren og omvendt. Så skal man ikke selv tænke over noget i forhold til hvad der skal være sat til og hvornår. 2. En DPDT knap. Jack og Bluetooth forbindes til hver deres sæt af kontakter, som der så kan skiftes imellem. Så kan man lade jack-stikket sidde i, men der skal så trykkes på en knap for at skifte.

Således: http://www.diyaudio.com/forums/parts/119061-simple-2-input-selector-switch-audio-amp.html#post1451528 Der er en shop på Aliexpress, som sælger alverdens lækre knapper: http://www.aliexpress.com/store/322359 - de er lidt dyre, men de har riiiigtig mange. Se fx knappen her - vi har 3 knapper til henholdsvis lys, bluetooth og voltmeter. De ser alle ens ud, men kan 3 forskellige ting: zJc5QJO.jpg

• 2 weeks later...
Kostecki, har du mulighed for at tegne/vise hvorledes i har arrangeret det at skifte ml. BT og jack :)?

• 1 month later...
This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.