Jump to content
Festivalanlæg dk
Kredeskou

"Anmeldelse" af GPS TRACKER

Recommended Posts

Hej alle, jeg ville lige dele min erfaring med min ny-erhvervede GPS tracker da jeg selv har været i tvivl, så jeg tænkte at det ville være dejligt for jer, der står i min situation :-) Der er snakke om denne tracker til den nette sum af 19.80 $ og FRI FRAGT. I kan læse alle specifikationer og funktioner hvis i følger linket hvor den også er købt. http://www.aliexpress.com/item/Guaranteed-100-4-band-car-GPS-tracker-GT02A-Google-link-real-time-tracking-free-shipping/1257279802.html Jeg modtog pakken efter et par uger og pakkede den ud med det samme. Der medfulgte tracker (obviously), ledning med sikringsholder (fladsikring) og to 2A sikringer og en elendig brugsanvisning. Jeg fik sat mit nye simkort i (fra hapiimobil hvor man kun betaler for hvad man bruger da vi jo ikke har brug for tale eller data) og straks skyndte jeg mig at sende en sms til det nye nummer. Brugsanvisningen er svær at forstå, så jeg måtte gætte, men heldigvis var det rigtigt første gang. Tilbage fik jeg en sms med et link til google.maps som viste hvor min tracker befandt sig. Den er ret præcis, og rigtig hurtig til at "svare" tilbage til min mobil. Ca 6 meter var den fra, så den burde man kunne finde uanset hvor man er. Strøm bruger den næsten intet af, jeg mener at Saturnus regnede ud hvad den brugte, og det var så absurd lidt at batteriet ville nå at dø inden strømmen var opbrugt, så den burde i realiteten hele tiden kunne være tændt. Det er nemt og billigt (i alt har jeg ca. brugt 200 kr). Jeg er sikker på at jeg bliver glad for denne tyverisikring og jeg håber at det også vil hjælpe jer med at sikre jeres anlæg meget bedre :-) Med venlig hilsen Krede

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Tak for det. Hvis man så skal have det ultiemative set-up skal man have cAMP som tænder selv når den får signal så man behøver aldrig at slukke den heller. Og så skal man have et bluetooth 4.0 modul som heller ikke behøver at slukkes og selv finder ud af når den skal tænde. Så når man er indenfor de 6 meter som er GPS'ens nøjagtighed, tænder man for bluetooth på sin mobil og sætter den til at spille på højeste volumen, så finder du hurtigt dit anlæg hvis det står gemt i et telt.

Tak for det. Hvis man så skal have det ultiemative set-up skal man have cAMP som tænder selv når den får signal så man behøver aldrig at slukke den heller. Og så skal man have et bluetooth 4.0 modul som heller ikke behøver at slukkes og selv finder ud af når den skal tænde. Så når man er indenfor de 6 meter som er GPS'ens nøjagtighed, tænder man for bluetooth på sin mobil og sætter den til at spille på højeste volumen, så finder du hurtigt dit anlæg hvis det står gemt i et telt.
Det ville jeg også have gjort, men vidste ikke hvordan man kunne få bluetoothmodulet til at tænde af sig selv, men det er der tilsyneladende snart en løsning på. Smart!

Hvilke(t) bluetooth board kan dette?

Lyder godt, fedt med et lille review! Sender aliexpress automatisk som gift, så man undgår told, eller skal man bare håbe på at være heldig?

Aliexpress er en slags ebay, med alle mulige forskellige sælgere, så nogle gør og andre gør ikke - skriv til den givne sælger og hør ham ad :)

Det er det jeg ikke ved, men sammen med cAmp'en kan man åbenbart lave nogle smarte tricks

Aliexpress er en slags ebay, med alle mulige forskellige sælgere, så nogle gør og andre gør ikke - skriv til den givne sælger og hør ham ad :)
Ok, tak :)

Godt du synes det :-) Jeg skrev i kommentarfeltet om de ikke kunne ændre prisen, men ved ikke om det overhovedet blev gjort. Jeg betalte dog stadig kun omkring 100 kr for den :)

Ret sikker på at Sure's board kan det. Chippen der er brugt har i al fald muligheden.

Jeg har ikke prøvet de forskellige måder, men det er vidst movement sensor (så man får en besked hvis det bliver rykket), almindelig tracker, timer/intervaller og jeg ved ikke med den sidste. Er dog ikke sikker, det er bare det jeg kan se ud fra min brugsforvirring :D

Mener der er geofence på så man får den til at sende alarm hvis den bevæger længere væk end en bestemt afstand fra et fastsat punkt.

Lyder godt' date=' fedt med et lille review! Sender aliexpress automatisk som gift, så man undgår told, eller skal man bare håbe på at være heldig?[/quote'] Det der med om det er en gave eller ej gøre ingen forskel. Den snak har jeg haft med importservice, eller hvad de nu kalder sig. Jeg har efterhånden en ordreoversigt på 4 sider fra aliexpress, og kun 1 gang er en pakke blevet snupper i tolden.

Om det er en gave er som sådan fint nok. Pakker kan bare ikke være en gave når der bliver sendt fra et firma til en privatperson. Kun privat til privat. Og så er det heller ikke noget det fjerner importgebyr og ting - det hæver bare grænsen fra de 80 til nogle og 300kr :)

Hvordan har du gjort med strøm til den? :D
Du ryster den fem gange og siger Ave Maria! Mærkeligt spørgsmål når man kan se der følger kabel med til at forbinde til bilbatteri.

Du ryster den fem gange og siger Ave Maria! Mærkeligt spørgsmål når man kan se der følger kabel med til at forbinde til bilbatteri.
Jeps, og den kan endda køre på de fleste typer batterier

eller 9-36v om man vil :-)

Mærkeligt kan vel diskuteres. Der kan vel være fordele i at den ikke er forbundet til den samme strømkilde som alt andet. Hvis dette bliver slået fra/ batteriet bliver spillet tomt, hvad ved jeg? I og med at man har muligheden for at slutte et 9v batteri til kunne det godt være at du havde benytte dig af dette. Beklager hvis spørgsmålet var så dumt.

jeg overvejer at sætte den før kontakten til at det andet så den ikke bliver påvirket af om man spiller, eller anlægget er slukket, men bare hele tiden er tændt

køber sgu også sådan en. Kan næsten ikke forsvares ikke at bruge 20usd på et anlæg til 12.000 kroner :)

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..