Jump to content
Festivalanlæg dk

Træ arbejde

daya
 Share

Recommended Posts

Hej Alle sammen Først en tak for de mange nyttige råd jeg allerede har fundet her på forum. Mit problem...... I en 100 hestes brannert sidste Roskilde lovede jeg drengene at jeg ville sørge for musikken næste gang. Vi har tidligere år brugt for små 1000 kr. batterier til ghettoblasteren pr festival. Jeg er nu kommet frem til at jeg vil bygge en halfinator. Min plan er at købe pakken samlet fra canopy og forhåbenligt følge deres vejledning. (Det kan vel næppe gå helt galt?) Mit spørgsmål er nu: Er der ikke en af jer der allerede har regnet ud hvilke plader jeg skal købe i bauhaus ? Ikke trætype osv, men de præsise mål på hver plade. Alternativet er vel at tage den tegning fra Saturnus og modregne den ene side? Daya

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share