Jump to content
Festivalanlæg dk

IRS2092 2 X 125Watt 8ohm(AA-AB32321)

Isak
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kender eller har prøvet den har forstærker IRS2092 2 X 125Watt ? http://www.ebay.com/itm/2-X-125-Watt-8-Ohm-Class-D-Audio-Amplifier-Board-IRS2092-125W-Stereo-Power-Amp-/350916799078?pt=AU_Electronics_Audio_Amplifiers&hash=item51b4456a66 Jeg skal bruge en Dc step up Converter. Tror i jeg kan bruge den her. der står i manualen for forstærkeren "This board needs to be powered by two 65V 2.5A power supply" kan jeg få en "1 stk" Converter til at give den power som forstærkeren skal bruge, har kikket på den her. http://www.ebay.com/itm/New-DC-DC-600W-10-60V-to-12-80V-Boost-Converter-Step-up-Module-Power-Supply-/271271664247?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f290d1a77 Ps. Ebay pakker fra Kina tager da helt vildt lang tid, så jeg er vist ved af have temmelig travlt;-)

tk2050 Den er der helt sikkert ikke noget i vejen med, men giver kun det halve output watt i 8 Ohm og de koster Ca det samme. Så jeg tænker at jeg lige så godt kan få så meget bang for the buck som muligt :-)

Du skal bruge to separate forsyninger (ellers ville det nok heller ikke stå der).
Men hvis Converteren kan levere 15A og forstærkeren kun har brug for 2.5A x 2. kan jeg så ikke bare trække en til ledning til + i port to eller på en anden måde få dele den i to ?

Fandt en artikel om forstærkeren. der ser det ud til af han køre på en 220v Converter og ikke to http://larrynz911.blogspot.dk/2013/0...-irs2092s.html ​Men igen jeg er total rookie.og sætter stor pris på alt hjælp jeg kan få tak :-) Ok i den bloks feetback har han skrævet "The amp requires two supplies one a positive supply the other a negative supply. The SMPS unit I am using has both positive and negative supplies built into it. I wanted to keep my build nice and compact and light which is why I went with the SMPS unit." Kan men få en 12v to 65v Converter som kan det samme eller er det bedre bare af købe to. og kan et 12v bilbatteri trække to stk ?

Fandt en artikel om forstærkeren. der ser det ud til af han køre på en 220v Converter og ikke to http://larrynz911.blogspot.dk/2013/0...-irs2092s.html
En converter der giver +-60V er stadig to separate convertere som begge giver +60V og 0. De sættes så i serie og og så forbindes jord til midtpunktet mellem de to forsyninger.
Kan men få en 12v to 65v Converter som kan det samme eller er det bedre bare af købe to. og kan et 12v bilbatteri trække to stk ?
Igen. Den skal have +-60V. Ampere er fuldkommen uvedkommende for funktionen. Et batteri kan trække hvad som helst bare strømforbruget er lavt nok.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.