Jump to content
Festivalanlæg dk

Anlæg af Camp go' Karma 2014

nielsrye
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen, nu det min tur til at fortælle lidt om hvad vi bygger og lægge lidt billeder ud og alt det der :D Det er det klart største projekt vi har lavet til dags dato, det er indtil videre ikke det aller kønneste, men hold helt kæft hvor spiller det højt mand og rigtig rigtig godt samtidig!:D Vi mangler lige pt at lave elektronikrummet i midten, male det (det bliver blankt hvid og sort) og lave finish og sætte lys på. Setuppet består af: højtalere: 2x titan39 (købt af Viktor - kæmpe cadeau, de er simpelthen så fede, har aldrig hørt så god bass før!) 2x EV sx300 Forstærkere: Til når det skal spille MEGET højt: Pioneer GM-D8604 til toppene En bassface til bundene Til om dagen, når vi skal sidde og chille i kampen bruger vi en ta2020. Derudover har vi en miniDSP, hvor jeg har været så heldig at fået min nabo, som har været professionel lydmand i 30 år til at hjælpe mig med at indstille ordentligt her om snart, indtil videre er der kun lavet highpass og lowpass filter på den. Så har vi 10 meter LED lys, som vi skal finde en flot måde at sætte på og til at styre det en af de her fætre: http://www.aliexpress.com/item/NEW-design-DC-12V-144W-common-anode-IR-two-strip-24key-RGB-music-controller-rgb-led/850380271.html , jeg skal så lige have sat det til den controller, har lidt forstået herinde, at folk har problemer med det, håber jeg ikke jeg får :D udover det har vi to stropelights, som kører på batterier, de er ikke det helt vilde, men sidste år skabte de klart en meget federe stemning ved sin tilstedeværelse og selvom anlægget ikke spillede helt optimalt, så de får et år til! På batterifronten: 2x http://www.marinetorvet.dk/visprodukt.asp?ProduktID=1129 og 2x http://www.batteribyen.dk/sonnenschein-gf-12-105-v-gf12105v-4937 Som vogn bruger vi en trækvogn på 2x1 meter, som jeg fik ustyrligt billigt på dba!:) Her er indtil videre kun ét billede, men vi forventer at bygge det færdig her i løbet af den næste halvanden uge, så der kommer flere: http://imgur.com/a/N32q1 I er alle velkommen til at komme forbi og så vil jeg byde på en god (og muligvis kold) øl, fordi det her var sgu aldrig blevet til noget uden den her hjemmeside! :D vi har dog ikke helt bestemt os for hvor vi skal ligge endnu! Og jeg kommer sikkert til at komme med nogle få spørgsmål endnu inden festivallen :b Mange hilsener fra Camp go' karma! PS: så er min profil blevet slettet? har lavet en ny, så det er ikke det store problem dog :b

Næste år skal vi nok også have lidt flere med, budgettet rækker bare ikke til det iår, men vi har en sække vogn, og så må vi oplade når det bliver nødvendigt, men umiddelbart kan vi spille sådan en 4-5 timer på de små batterier og en 7-8 timer på de store for fuld knald, og det er sådan set også fint nok, vi har klart tænkt os store dele af tiden at spille fra vores ta2020, når vi bare sidder i campen, så håber det kommer til at være fint nok :D

• 2 weeks later...

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, vi startede med at køre setuppet med en tk2050 istedet for en pioneer, vi kørte tk2050'eren og bassfacen til samme batteri og brugte en 30 ampere sikring, nu hvor det er en pioneer istedet for en tk2050, skal jeg vel ændre sikringen til en 80 ampere, som der står i brugsanvisningen til pioneeren right? :) undskyld hvis spørgsmålet er dumt :)

I praksis vil du nok aldrig komme i nærheden af 80A, kun i peak-værdier. Jeg har en 30A forsikring på mit batteri og fra det trækker jeg en TK2050 og en BassFace og de to sammen når jeg spiller max (omkring 50% "kl 12:00" på bassface gainknap før at jeg ikke tror mine bunde kan holde til mere) så ligger strømforbruget på omkring 14A, så mindre end 80 kan sagtens gøre det. BassFace'en siger også at den skal for-sikres med en 80A sikring :)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.