Jump to content
Festivalanlæg dk

Årets "Roskilde sang"?

palmedrengen
 Share

Recommended Posts

Hey boys! Nu nærmer roskilde sig snart, og sad og tænkte på hvad der i år bliver årets roskilde sang. 2010: We No speak americano 2011: Loca People 2012: Faxe Kondi, Kugledans og self den vigtigste: Call Me Maybe 2013: Kan ikke helt huske. Men ka huske Get lucky og Blurred lines blev spillet mange steder. 2014:? Personligt ser jeg den i år som værende meget åben. Tror måske Rather Be vil blive spillet meget selvom den er fra i vinters. Fridag, med klumben og raske penge kunne også blive spillet meget Kom med jeres bud

Går ud fra, at vi ikke bare skal poste det musik vi nu selv lige hører, men hvad vi tror rent faktisk bliver årets Roskilde sang? I så fald ville mine 3 bud nok være: The Chainsmokers - #SELFIE (lidt samme koncept som Loca People)

David Guetta & Showtek - Bad ft. Vassy

Calvin Harris - Summer

Og hvis man også skal nominere en gag-sang, må det nok blive den her gang idioti: Ylvis - The Fox

For at lave youtube-embeds, bare byt kdemFfbS5H0 ud med koden fra din egen video og fjern "X" i den første tag: [videXo=youtube;kdemFfbS5H0]

Mon ikke "wacth out for this" og andet med Major Lazer bliver spillet meget, nu hvor de spiller på Orange? Jeg frygter lidt at der bliver spillet Miley Cyrus rundt omkring, men håber at de glade anlægsbyggere forbyder det!

Selvfølgelig "Hey Ya" - i hvert fald i vest. Nummeret er jo efterhånden så gammelt (fra 2004 eller sådan noget), at man ikke kan regne med at det er et nummer som efterskolerne og yngste gym folk i øst er helt nede med, men det kan være jeg tager fejl. Har nu altså ikke så meget fidus til hende Miley, men det kan nok ikke undgås i år :)

Sidste år var det vel: Get Lucky, Trumpsta (Djuro Remix), Chuck Norris af Kongsted og Wake Me Up af Avicii. Can't Hold Us blev også spillet en del, selvom det var lidt mærkeligt da Macklemore og Ryan Lewis spillede i 2012. Personligt tror jeg hverken at Outkast, "Happy", #Selfie, "Summer" eller "The Fox" bliver hits da de allerede har peaket. Enten bliver der livet lidt op i Major Lazors nyeste album ellers smider Calvin Harris eller en af de andre top 40 tosser en ny landeplage ud. "Bad" af David Guetta kunne også gå lidt hen og blive spillet en del. Sidste år kunne man også se, at "Get Lucky" var udkommet lige lidt for sent (RAM kom i slut/midt maj, hvis jeg ikke husker galt). Derimod kom Trumpsta og Chuck Norris sent nok til at de peakede på Roskilde. Men det har helt sikkert også var forskelligt fra øst og vest.

Sidste år var det vel: Get Lucky, Trumpsta (Djuro Remix), Chuck Norris af Kongsted og Wake Me Up af Avicii. Can't Hold Us blev også spillet en del, selvom det var lidt mærkeligt da Macklemore og Ryan Lewis spillede i 2012. Personligt tror jeg hverken at Outkast, "Happy", #Selfie, "Summer" eller "The Fox" bliver hits da de allerede har peaket. Enten bliver der livet lidt op i Major Lazors nyeste album ellers smider Calvin Harris eller en af de andre top 40 tosser en ny landeplage ud. "Bad" af David Guetta kunne også gå lidt hen og blive spillet en del. Sidste år kunne man også se, at "Get Lucky" var udkommet lige lidt for sent (RAM kom i slut/midt maj, hvis jeg ikke husker galt). Derimod kom Trumpsta og Chuck Norris sent nok til at de peakede på Roskilde. Men det har helt sikkert også var forskelligt fra øst og vest.
Spot on. +1 på det hele

Jeg tror at "Stein Bagger" med Sivas og Ukendt Kunstner kommer til at blive rigtig stor på Roskilde. Udover den kommer vi helt sikkert til at høre rigtig meget til "Rather Be" med Clean Bandit og "Need U" med Duke Dumont. Og så "Hideaway" med Kieza self. Sidstnævnte er nok bedste kandidat til et årets roskilde hit.

Sidste år blev vi vækket hver morgen Djuro - Trumpsta, så set lidt i den dur, vil jeg gerne smide lidt sparepenge på, at jeg kommer til at høre Dvbbs - Tsunami. Jeg ved dog ikke om den er ved at være for gammel, men det er jo ikke noget der betyder så meget for volume/bas-elskere. :)

Sidste år blev vi vækket hver morgen Djuro - Trumpsta, så set lidt i den dur, vil jeg gerne smide lidt sparepenge på, at jeg kommer til at høre Dvbbs - Tsunami. Jeg ved dog ikke om den er ved at være for gammel, men det er jo ikke noget der betyder så meget for volume/bas-elskere. :)
Tsunami er heller ikke et dårligt bud. Jeg kunne godt forestille mig, at det er en af dem folk kommer i tanker om igen i løbet af de første par dage og så går amok med.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.