Jump to content
Festivalanlæg dk

Konfiskering Af Anlæg På Skanderborg Festival? Falsk Batterirum?

Marcusrs
 Share

Recommended Posts

Jeg har i sinde at medbringe min halfinator på skanderborg festival i år, jeg har dog ikke lyst til at få den konfiskeret, så er der nogle der har erfaringer med det? Hvad gør de af anlægget, hvis jeg skulle være så uheldig?

Jeg har overvejet at lave et eksternt elektronikrum med D-batterier, trække et kabel hen til halfinatoren, og fremvise disse batterier til eventuelle vagter, og påstå at det altså kører på husholdningsbatterier (selvom det jo i virkeligheden kører på et gelebatteri). - Lyder det helt hul i hovedet?

Hvis de endelig konfiskerer noget, så tager de batterierne - ikke selve anlægget. Been there done that. Jeg fik taget et SLA batteri i 2013, og det var først efter en del advarsler fra campingvagterne. Det kunne jeg så hente da festivallen var færdig. Heldigvis havde vi diverse andre batterier vi kunne strikke sammen til et ganske fornuftigt resultat. Sidste år kørte jeg så udelukkende med D-batterier, og det fungerede faktisk ganske fint. Brugte 48 stk. på hele festivallen.

Dog kan jeg ikke længere finde noget på deres hjemmeside der angiver at man ikke må have andet end husholdningsbatterier med.

Det lyder spændende, det vil jeg se frem til.. - Problemet ligger jo bare i at mit elektronikrum ikke kan åbnes så let, og batteriet et limet fast, så hvis det skulle konfiskeres ville det nok være hele anlægget.. - Jeg må afvente og se hvad de får stykket sammen af regler :) 

Jeg synes du skal bruge knapcellebatterier som atrap og se om du kan overbevise vagten om at den køre på dem! :)

Så er der et game, så hver gang i snyder en vagt skal der bundes!

Haha, jeg ville ikke være overrasket hvis det lykkedes.. "Du ved da godt det er dem der også er i dit ur, og de holder jo flere år, så selvfølgelig kan det også holde til en uges musik"

Jeg har skrevet til festivalen på deres facebook side, hvortil de svarede at de "er i gang med at udforme netop disse retningslinjer", så noget kunne tyde på at der kommer lidt forandring - det håber jeg i hvert fald :)

Det lyder spændende, det vil jeg se frem til.. Jeg må afvente og se hvad de får stykket sammen af regler  :)

Se allerede en god start med forberedte undskyldninger. :)

"De sidder også i de dersens cykellygter, de holder jo i herre lang tid, og se hvor mange jeg har her, der er helt vildt meget strøm! Det kan da klart holde hele ugen!"

ellers skal du bare blive vred og snakke udenom heletiden. :)

For at gøre legen lidt sjovere, men svære, så kunne du tage en sæk kartofler med, som der er ledninger forbundet til hver af dem. Så er det bare overbevise vagten om at det er et stort kartoffelbatteri der trækker anlægget!:D Det giver lidt udfordring, men kartofler er noget stort set alle husstande har!

Er jeg gået for langt?

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.