Jump to content
Festivalanlæg dk

Det bliver en god sæson!

vesthardt
 Share

Recommended Posts

Hej drenge og piger!

Nogle af os er allerede i fuld gang, men jeg ved at nogle af jer skal lige til at begynde med jeres Roskilde anlæg til 2015! Det ser ud til at blive en rigtig god sæson, og jeg håber at alle jeres anlæg lever op til jeres forventninger. 

Jeg er selv i gang med at bygge et helt nyt anlæg i år. På anlægget er der 2xDR250, 4xTitan48, Pioneer GM-D8604, Pioneer GM-D9601, miniDSP, 900Ah batteri, 2x105W CIGS solcelle og så the essentials. 

Jeg er meget interesseret i at høre hvad i går og planlægger/bygger? Vi ses på ros :P

Jeg bliver desværre nødt til at springe roskilde over i år og næste år - meget mod min vilje. Mine skoleforløb ligger desværre lige oven i. 

Jeg tager til gengæld på Skanderborg, og med hensyn til anlæg der regner jeg med at medbringe min boominator fra roskilde sidste år, hvis jeg snart kan få svar fra dem omkring holdningen til batterier :D Regner med at en boominator er mere end rigeligt på Skanderborg, og ellers bygger jeg en halfinator som skal køre på D batterier og sælger boominatoren. 

Det er også mit første år, og jeg glæder mig helt vildt! Men ja, deres batteripolitik er lidt ristet, derfor tænker jeg at jeg vil medbringe boominatoren hvis de finder ud af at forbrugsbatterier er okay, og ellers bygger jeg en Halfinator med D batterier da det bruger lidt mindre strøm :D  Tror heller ikke ligefrem anlægskulturen på Skanderborg er noget nær Roskilde, så på den måde matcher en halfinator også perfekt! :) 

Det lyder virkelig vildt vesthardt!
Jeg er fuld gang med at lave finish på 2 stk Cubo15, som skal spille op til 2 stk boominator - dertil BassFace, MiniDSP og ca. 500 Ah batteri. Hvis jeg kan få vækket dem til live? :wacko:

Ja, det er lidt underligt med deres batteripolitik. 
Jeg havde min boominator med på skanderborg sidste år, så havde jeg bare bygget D-batteri ned i midterrummet, og havde et 75 Ah stående inde i et telt som jeg forbandt med PowerCon kabel :)

I campen brugte jeg det store. Vi var nu mest i campen men hvis vi hoppede over til andre havde jeg D batterier, og et 7,2 Ah - som egentlig var til mobil opladning.

Jeg synes bare på en eller anden måde at det er lidt modsigende, at man ikke må have store batterier med fordi de bliver efterladt. Når folk så bare ender med at bruge 117 D batteri istedet! - Dem som ikke kan oplades. Det er totalt åndsvagt og ikke godt for miljøet.

Jeg tror de er ret så ligeglade. De napper i hvert fald dit batteri hvis de opdager det :)
- ellers så må man bare have sig sådan en 105 W solcelle med. Men når man kommer fra København er det lidt langt at fragte, efter min mening.

Hehe. Vesthardt, jeg elsker at du skriver "Hej drenge og piger" - jeg ved nu ikke hvor mange piger der er herinde.

det ser godt nok grusomt ud, viktor :D Hvad er det bygget op af??

​2 SLA Pro toppe og 2 hjemmedesignede woofere med Eminence Kappalite 3015LF.

Den kan også stilles i sådan en opstilling her (det er så praktisk :) ):

Edit: Her er et exploded view:

Edited by viktor

Det er fandeme cool!! Og smart at man kan stille det så det står helt kompakt. Går ud fra at lyden dog spredes lidt bedre, når det er opstillet som på 1 billede, ellers ville i vel have det på den anden måde hele tiden, ikk???? :D 

​jo, den anden tilstand tillader at vi får løftet toppene lidt, så vi kan spille over hovederne på folk der står foran. Så der er en fest og chill tilstand. Selvom vi mest havde det i en blanding af de 2 tilstande på Roskilde. 

​jo, den anden tilstand tillader at vi får løftet toppene lidt, så vi kan spille over hovederne på folk der står foran. Så der er en fest og chill tilstand. Selvom vi mest havde det i en blanding af de 2 tilstande på Roskilde. 

​Det ser fedt ud, så meget kan jeg sige i hvert fald :D 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.