Jump to content
Festivalanlæg dk

Nye site!

ESO
 Share

Recommended Posts

Vil bare gøre opmærksom på at jeg elsker det nye site!

Det er virkelig brugervenligt og ser pisse godt ud.

Stor ros herfra (y)

Bare for at få lidt debat i gang nu hvor jeg ligefrem opretter en tråd omkring det.

Synes andre det nye design er godt? Pros and cons?

Jeg lytter hjertens gerne med her. Og for lige at tage en ting i opløbet, vi er ved at se på et problem med at "Remember me" ikke fungerer ordentligt på logins :)

Er ret sikker på, at det er fordi forummet opfører sig lidt wonky uden www. Font-awesome (eller hvad det nu er der er brugt. Lazy-guy right here) beklager sig også over Cross-Origin Loading og bliver derfor heller ikke vist. No 'Access-Control-Allow-Origin' header and all..

Udover dét, så er jeg også rigtig stor fan af det nye forum. Både front og back-end!

Edited by Kostecki

Jeg har oplevet lidt problemer med new content ikke lige altid viser nyt content og må derfor læse trådene igennem igen får at se aktivitet.

og galleri virker heller ikke.

Inde på "New Content", tryk "Time Period" også vælg "All" istedet for "Since last visit" eller hvad den nu er sat til

Ligesom Ganon pointere ^^
Jeg får ikke notifikationer på mine egen tråde :)
Kun når folk quoter mig!

​Notifikationer skal heller ikke komme på andet end dette.

Men hvis I trykker på "New Content" her, så får I ikke en liste over tråde med nyt indhold, som I ikke har læst, eller hvad?

Men hvis I trykker på "New Content" her, så får I ikke en liste over tråde med nyt indhold, som I ikke har læst, eller hvad?

Screenshot_2.thumb.png.ee28a516ee1ffc98a

​Nice - lige hvad jeg manglede!
Jeg synes at det langt lettere at arbejde rundt og bare generelt fungerer det bedre!
Virkelig rart med den der autosave funktion! Thumbs up!

Screenshot_2.thumb.png.ee28a516ee1ffc98a

​Har bare oplevet at når jeg trykkede der var der intet, men så har jeg læst en tråd og givet et svar fx, så kommer der pludseligt noget.

Nu prøver jeg galleri igen så.:)

Havde en bug tidligere i dag hvor jeg trykkede sign in. Derefter fik jeg at vide jeg ikke havde trykket rigtigt. Da jeg så trykkede sign in igen virkede det. Skal lige siges jeg ikke ændre på username eller password

Ja ESO, det har jeg også oplevet et par gange ^^
Faktisk hver gang jeg logger på..

Havde en bug tidligere i dag hvor jeg trykkede sign in. Derefter fik jeg at vide jeg ikke havde trykket rigtigt. Da jeg så trykkede sign in igen virkede det. Skal lige siges jeg ikke ændre på username eller password

​Denne fejl skal vi nok løse - det er fordi I ikke skriver www. foran domænet. Men når vi lige får lavet en re-direct er det ikke længere et problem :)

• 3 weeks later...

Jeg har prøvet at tilføje lidt billeder til galleriet, men jeg får følgende fejl

Fatal error: Call to undefined method IPS\gallery\Image::sendUnapprovedNotifications() in /home/festival/public_html/applications/gallery/modules/front/gallery/submit.php on line 331

Jeg har prøvet at tilføje lidt billeder til galleriet, men jeg får følgende fejl

Fatal error: Call to undefined method IPS\gallery\Image::sendUnapprovedNotifications() in /home/festival/public_html/applications/gallery/modules/front/gallery/submit.php on line 331

Kan se, at dine billeder egentlig er røget ind i dit galleri, men først lige skulle godkendes. Det har jeg gjort, og set ser ud til at virke.

Tænker, at det har noget med dine generelle post-rettigheder at gøre, men det ved Viktor helt sikkert mere om.

Med hensyn til php-fejlen? Ikke godt at vide. Det må være forummet der har en dårlig dag.

Det kan godt være det kun er mig, men når jeg klikker på et link inde i en tråd så åbner den en ny fane og går ind på den samme tråd.
Det er ikke fordi linkene ikke virker for hvis jeg kopiere dem manuelt og sætter dem ind kommer den rigtige hjemmeside frem.

Ville bare lige høre om andre har samme problem, det er først lige begyndt at ske for mig så måske har det noget med det nye site at gøre?

Det kan godt være det kun er mig, men når jeg klikker på et link inde i en tråd så åbner den en ny fane og går ind på den samme tråd.
Det er ikke fordi linkene ikke virker for hvis jeg kopiere dem manuelt og sætter dem ind kommer den rigtige hjemmeside frem.

Ville bare lige høre om andre har samme problem, det er først lige begyndt at ske for mig så måske har det noget med det nye site at gøre?

​Har oplevet det samme, det gælder dog kun for tråde der blev oprettet før forummet blev opgraderet. Måske kan Viktor fikse det

​Har oplevet det samme, det gælder dog kun for tråde der blev oprettet før forummet blev opgraderet. Måske kan Viktor fikse det

​Præcis, det er kun gamle links der har problemer. Jeg undersøger hvad jeg kan gøre.

Man kan ikke logge på via facebook ;)

​Ser på det :)

​Nok en fejl i forbindelse med notifikation af at billeder skal "approves". Men som skrevet, så uploades de fint nok - ser nærmere på denne også.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.