Jump to content
Festivalanlæg dk

Roskilde Program 2015

Viktor
 Share

Recommended Posts

Feeeedt! Er faktisk ikke den store fan af de fleste hovednavne, tough luck for me I guess, havde håbet på noget mere Alt-Rock. Kan dog sige at jeg skal med til:

Mew

Kygo

The tallest man on Earth (!!)

Suspekt

Bikstok (Fuck yeah)

King GIzzard and the LIzard Wizard (Aldrig hørt om det, men med et navn som dem må man sgu tjekke det ud!)

Hvad med jer andre? Noget I glæder jer vildt til, hvad kan I anbefale?

Så bliver det spændende hvad vi får stablet på benene på Apollo ESO. Vores store giffel får du ikke at se igen desvære :/
Synes ikke at programmet er WOW, men der er fandme mange gode kunstnere jeg glæder mig til og vigtigst af alt en masse jeg ikke kender som jeg skal lære ;)

Min topliste:

$USHI X KOBE • AV AV AV • BARRINGTON LEVY • BATIDA • BENJAMIN BOOKER • BIKSTOK • DIE ANTWOORD • DISCLOSURE • DIXON • FOSSILS • G-EAZY • KENDRICK LAMAR • KYGO • LAMB OF GOD • M.A.K.U. SOUNDSYSTEM • MEW • MUSE • PAUL McCARTNEY • PHARRELL WILLIAMS • RUSTIE • SPECKTORS x NONSENS • SUSPEKT • THE GASLAMP KILLER EXPERIENCE • TROPKILLAZ • UKENDT KUNSTNER • WHOMADEWHO

Screenshot_2.thumb.png.1dfa2000adec0a70a

Søger godt elektronisk musik - nogle anbefalinger? :) 

​Definer godt ;)
Ej vil sige at av av av klart ligger som en af mine favoriter. Det er eloq, dj e.d.d.e.h samt unknown i et collab. Tror det kan blive rigtig fedt!

Så bliver det spændende hvad vi får stablet på benene på Apollo ESO. Vores store giffel får du ikke at se igen desvære :/
Synes ikke at programmet er WOW, men der er fandme mange gode kunstnere jeg glæder mig til og vigtigst af alt en masse jeg ikke kender som jeg skal lære ;)

Min topliste:

$USHI X KOBE • AV AV AV • BARRINGTON LEVY • BATIDA • BENJAMIN BOOKER • BIKSTOK • DIE ANTWOORD • DISCLOSURE • DIXON • FOSSILS • G-EAZY • KENDRICK LAMAR • KYGO • LAMB OF GOD • M.A.K.U. SOUNDSYSTEM • MEW • MUSE • PAUL McCARTNEY • PHARRELL WILLIAMS • RUSTIE • SPECKTORS x NONSENS • SUSPEKT • THE GASLAMP KILLER EXPERIENCE • TROPKILLAZ • UKENDT KUNSTNER • WHOMADEWHO

​Er du med til opsætningen af apollo! Wow det er sgu nice :D
Det var klart favorit scenen for mit vedkommende sidste år. Specielt nause, diplo og snavs synes jeg var monster fede acts. I gjorde det sgu godt med  opsætningen og håber det bliver ligeså godt i år!

​Er du med til opsætningen af apollo! Wow det er sgu nice :D
Det var klart favorit scenen for mit vedkommende sidste år. Specielt nause, diplo og snavs synes jeg var monster fede acts. I gjorde det sgu godt med  opsætningen og håber det bliver ligeså godt i år!

​Oh yes ;) Og tak mand! Ja mit hjerte banker for den scene, nu må vi se hvad der sker i år. Skal nok komme med lidt insiderviden her på forumet når der kommer lidt ;)

Søger godt elektronisk musik - nogle anbefalinger? :) 

​Well Disclosure kender du, Muse er for fede og har en del elektroniske elementer, men dem bør du jo også kende ;)

Die Antwoord (hør "sex" og  "I fink u freeky") er bare fantastisk! Dem SKAL du kende.
The Gaslamp Killer er en amerikansk gut med det vildeste hår. DJ med knald på og han roder live rundt i hele lydspektret og kaster dig gennem den ene audiofile oplevelse efter den anden. Helt fucked, men virkelig fedt.

Dixon laver noget virkelig lækkert lounge/progressive/house der får en i trance. Kan anbefales, tror den bliver en kanonfed koncert hvis man ikke skal nå noget andet.

G-Eazy laver tung hiphop / trap, også anbefalelsværdigt hvis man ikke har noget imod at det bliver lidt poppet ;)

Rustie - forestil dig james blake featuring Bauuer og Kendrick Lamar..?

Til Tropkillaz koncerten skal du bare kigge efter ham tossen med dreadlocks der hopper rundt fuldstændig ustyrlig tæske stiv og kampsvedig et sted midt i pitten og bed mig lige om at huske at drikke noget vand. Hvis samtlige bunde skal presses til deres maximale spl til nogen koncert så skal det være i droppet til Boa Noite ;)

​Well Disclosure kender du, Muse er for fede og har en del elektroniske elementer, men dem bør du jo også kende ;)

Die Antwoord (hør "sex" og  "I fink u freeky") er bare fantastisk! Dem SKAL du kende.
The Gaslamp Killer er en amerikansk gut med det vildeste hår. DJ med knald på og han roder live rundt i hele lydspektret og kaster dig gennem den ene audiofile oplevelse efter den anden. Helt fucked, men virkelig fedt.

Dixon laver noget virkelig lækkert lounge/progressive/house der får en i trance. Kan anbefales, tror den bliver en kanonfed koncert hvis man ikke skal nå noget andet.

G-Eazy laver tung hiphop / trap, også anbefalelsværdigt hvis man ikke har noget imod at det bliver lidt poppet ;)

Rustie - forestil dig james blake featuring Bauuer og Kendrick Lamar..?

Til Tropkillaz koncerten skal du bare kigge efter ham tossen med dreadlocks der hopper rundt fuldstændig ustyrlig tæske stiv og kampsvedig et sted midt i pitten og bed mig lige om at huske at drikke noget vand. Hvis samtlige bunde skal presses til deres maximale spl til nogen koncert så skal det være i droppet til Boa Noite ;)

​Fedt, dem vil jeg helt klart tjekke ud! Og SELVFØLGELIG kender jeg Die Antwoord!!

​Af god elektronisk musik vil jeg klart anbefale Rangleklods - super fed dansk DJ, som laver det fedeste elektroniske musik!

​Ser spændende ud :D Nu blev min plakat lige udvidet lidt:

EDIT: Shit G-EASY er for fedt :D 

Edited by viktor

Ville lige dele med jer alle, den playlist jeg strikkede sammen i går. Det er alle kunstneres sang #1 på Spotify, så man forhåbentlig kan finde noget ny musik! Personligt skal jeg sidde i en bil hele dagen, så der er jeg sikker på jeg får lyttet lidt :3 

Kendrick skal nok blive meget fedt, selvom jeg har svært ved at se, hvordan hans nye album skal kunne fungere til en koncert. Håber på en masse numre fra Good Kid, M.A.A..D City. 

Kan ellers anbefale DJ Mustard, som nok skal levere et godt show.

Africa Express kunne godt gå hen at blive en mindeværdig fest på årets Roskilde. Et 5 timers lang show, hvor over 100 kunstnere vil indfinde sig på scenen. Hvis man ser på hvilke kunstnere kollektivet dækker over/tidligere har optrådt med (Damon Albarn, Basement Jaxx, Björk, Paul Mccartney, Fatboy Slim, Bombay Biccycle Club, Kate Tempest, Django Django, som et MEGET lille udsnit), burde det være lidt af en musikalsk oplevelse der i vente lørdag nat på Arena. 

Africa Express kunne godt gå hen at blive en mindeværdig fest på årets Roskilde. Et 5 timers lang show, hvor over 100 kunstnere vil indfinde sig på scenen. Hvis man ser på hvilke kunstnere kollektivet dækker over/tidligere har optrådt med (Damon Albarn, Basement Jaxx, Björk, Paul Mccartney, Fatboy Slim, Bombay Biccycle Club, Kate Tempest, Django Django, som et MEGET lille udsnit), burde det være lidt af en musikalsk oplevelse der i vente lørdag nat på Arena. 

Det lyder sgu meget fedt - tak for heads up. 5 timer, mand. :D

• 2 weeks later...

​Det lyder rimelig vildt!! Skal helt sikkert opleves..

​Ser spændende ud :D Nu blev min plakat lige udvidet lidt:

EDIT: Shit G-EASY er for fedt :D 

​ 

Hvad med The Tallest Man on Earth Viks?

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.