Jump to content
Festivalanlæg dk
  1. Ganon

Ganon

• Hvem er online?   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Similar Content

• By padig2670
      Hey derude

Sagen er den at vi byggede et anlæg med udsigt til festivalen i år, Men eftersom det jo ikke bliver til noget har vi valgt at se på den lyse side (STØRRE ANLÆG!) 
      Vores setup lige pt lyder på, 
      2x titan 39 dobbelt
      2x Cubo 15
      2x omnitop 12
      2x PA højtalere fra JBL
      Vi syntes dette setup spiller utrolig godt, Meeeeeen vi vil gerne ha lidt mere 😉 
      Tanken var at vi opgraderet med 2x cubo 18 og 2x noget hjemmebygget Mid-Top højtaler. 
      Vi har pt vognen fyldt ud, men tanken var at vi ville bygge 2 tårne vi kan have stående ved siden af, på den ene eller anden måde. 

Vores spørgsmål er hvilke højtalere ville i anbefale vi opgradere vores setup med, Da jeg tænker vi måske kan få mere for pengene. Det skal siges vi er ikke blege for at bygge det selv. 

Tak på forhånd ❤️ 

• By Vedsmand
      Hej FA, jeg søger akut et delefilter til et sæt diskanter.

Helst 8 ohm 4000 hz 12db, men kom med hvad I har
    • By AndersBoss
      Hejsa!
      Har nu længe luret rundt på disse fora i et par års tid. Til årets Roskilde har jeg fået til opgave at stå for anlægget. Derfor opretter jeg nu denne tråd. Jeg håber jeg kan være med til at give noget inspiration, da vores anlæg bruger lidt anderledes batterier end de fleste andre halfinatorer. lad mig præsentere...
      2 stk HP10W
      4 stk MPT-001
      1 stk AA-AB32971 Sure Digital forstærker  (100W per kanal ved 4 Ohm)
      1 stk BCPB4 - 5S 26650 battery board
      1 stk Bluetooth 4.0 Control panel - BRB6P
      Forstærker med enheder er testet ved 12v, med tweeter i parallel. Jeg var lidt i tvivl om dette ville være en god ide i praksis, men synes umiddelbart det spillede meget godt, da jeg testet det fladt på et bord.    
      Ved at sætte de to tweetere i parallel har jeg regnet den samlede modstand over kredsløbet til at være 6Ohm. I følge Ohms lov vil det betyde at denne kombination ved 21v, vil bruge 3.5A (21/6). Derfra vil det give 74W per kanal (21*3.5).  Dog vil strømforbruget forhåbentlig ikke være lige så højt, da anlægget bruger en digital forstærker.  
      Det battery board som anlægget bruger er lavet til at tage 5 stk. 26550 batterier. Derfor vil det være muligt at skifte batterier når den løber tør for strøm. Alternativt kan boardet også lades med solceller direkte. Dog maks 35W. 
      Kan også uploade den Sketchup fil som er på billedet. Det er samme mål, men lidt ændret design.
      Regner med at samle det næste weekend. Nogle ideer / feedback?

• By Thøger
      Hey!
      Camp Badeanstalten er i strømunderskud til årets festival, og kunne rigtig godt bruge 2 amagermanden solcellepaneler. 
      Hvis nogen ligger inde med det, eller kender nogen der sælger, må I meget gerne kontakte mig. Enten her, eller på sms 53383041
      Mvh
      Thøger
      Camp Badeanstalten
    • By adamfemerling1
      Vi må desværre indse at vi er blevet for gamle til at fortsætte vores camp - og nedenstående ting sættes derfor til salg. Det er et godt energivenligt anlæg men enormt velspillende anlæg, med mere end rigeligt strøm, så der også kan oplades telefoner. 
      Priserne er faste, og der kan kun komme yderligere (mindre) nedslag i prisen, såfremt man køber det hele samlet. 
      Det eneste vi IKKE sælger seperat som fremgår af billederne er de 2 passive toppe, som altså kan udskiftes med hvilke som helst passive toppe - fx. EV300 el lign. Vi har selv brugt PV1000. 

Da vi helst vil have det solgt samlet prioriterer vi selvfølgelig købere der er interesseret i flere (helst alle) delene. 

Ved køb af alle delene følger vores store røde el-box med hvor vi allerede har trukket kabler, og sat højtaler stik i (kassen hvor de hvide THAM12'ere står inden i). Derudover følger de passive PV1000 toppe med hvis man køber hele anlægget samlet, som ellers ikke sælges seperat. 
      Bagsiden af el-boxen / låget er samtidig en kridt-tavle. Der er solcelle på af toppen af el-boxen, og en ekstra solcelle ved siden af. Derudover kan der også følge en batterikasse med hjul med som også fremgår af billederne. 
      Bemærk at solcellerne kun sælges samlet og at den store røde el-box medfølger uden merpris her. 

Batterier købt i 2017, vi er 2. ejere af batterierne og de er købt som nye i start 2017. 
      DM8604 er købt fra ny og er fra 2015/2016. Bassface er også herfra. 
      THAM12 er vi 2. ejere af og er købt i 2015/2016. 
      TUBA'erne er bygget i 2016 og fået udskiftet enheder til de nye Eminence i 2017. 
      Trækvognen er brugt uvist antal gange. Solcellerne er vi 2. ejere af og er købt af os i 2016. 

Tuba under bygningsproces

Færdig Tuba 

Solcelleregulator og display 

Tuba driver: Eminence. 

Batterier i batterivogn. 

Anlæg med toppe på forlængerstænger, før ny bundplade (se senere billede)
      V

Vogn - påsat ny bundeplade i 2018. 

Komplet anlæg med ny bundplade (2018) 

• Create New...

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..