Jump to content
Festivalanlæg dk

Bubbercamp 2015

RoskildeElite
 Share

Recommended Posts

Hej FA folk :) 

Havde ellers sværget på at jeg aldrig skulle bygge festivalsanlæg igen, ihvertfald intet stort..... 

MEN så blev det maj måned og jeg kan ikke lade vær :P 

Lyd opsætning :  

Batterier : 8 x 155ah nødstrømsbatterier 

Omformer : Branford 2000w ( 4000w peak ) 

Delefilter : Behringer DCX2496 Ultradrive Pro 

Forstærker top : Behringer EP4000 ( Class H ) 

Forstærker Bund : Behringer EP4000 ( Class H ) 

Top : 4 x Audio One 212 B&C Edition 

Bund : 4 x Audio One A-LR215 

Pult : Pioneer CDJ 2000 & DJM800

Lys opsætning : 

4 x 252 Led Bars 

1 x 1500 watt Strobe 

Det var kort om vores lys og lyd opsætning.

Vognen : 

3 x 1.2 meter 

2 aksler ( 4 hjul ) 

Tag ( Med 2 gamle wind op stativer ) 

og hvis tiden er til det, så bygger jeg noget motor værk på den, ikke helt besluttet endnu :) 

Er så småt begyndt at bygge vognen, så inden for en uges tid, skulle der gerne komme et lille album :) 

Hold da helt fest mand, du pusher batterier til de andre brugere, og så kommer du pludselig selv med noget der lyder som et helt vildt setup! Det lyder I hvert fald rimelig vildt bare ud fra hvad du har oplyst der :D Jeg lægger dog mærke til at der ikke er nogle solceller?  Er de knap 1000Ah virkelig nok til hele festivalen med jeres forbrug?

Hold da helt fest mand, du pusher batterier til de andre brugere, og så kommer du pludselig selv med noget der lyder som et helt vildt setup! Det lyder I hvert fald rimelig vildt bare ud fra hvad du har oplyst der :D Jeg lægger dog mærke til at der ikke er nogle solceller?  Er de knap 1000Ah virkelig nok til hele festivalen med jeres forbrug?

​Laver lidt målinger på det her næste gang jeg har anlægget ude og spiller, for at faktisk i tvivl om hvor meget de forstærkere igennemsnit bruger :) Men hvis det er helt galt, så må jeg jo bare smide lidt flere batterier i vognen :) 

Det er jo heldigvis Class H forstærkere vi bruger, og de skulle gerne ligge på omkring 80% effektivtet :) 

Årh jaer, det er jo sindsygt ;)
Fire 212'ere på festival så skulle du også liiiige kunne spille op til fest Haha! :D
Glæder mig, og håber du bruger lidt tid på eq så det spiller max. Vi kan ikke have noget dårligt ry om det kære Audio One. Det rykker fandme.
Så er det derfor du har været ude diverse steder og søgt efter  LR215'erne ;)

Glæder mig vanvittigt til at høre det.

Årh jaer, det er jo sindsygt ;)
Fire 212'ere på festival så skulle du også liiiige kunne spille op til fest Haha! :D
Glæder mig, og håber du bruger lidt tid på eq så det spiller max. Vi kan ikke have noget dårligt ry om det kære Audio One. Det rykker fandme.
Så er det derfor du har været ude diverse steder og søgt efter  LR215'erne ;)

Glæder mig vanvittigt til at høre det.

​Tak tak :) 

Der bliver nok lavet en lille smule EQ, ikke møj men lidt ;) 

Det brager også godt derudaf til hverdag, så mon ikke det også kan sætte gang i festen på Roskilde :D

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.