Jump to content
Festivalanlæg dk

Træbeskyttelse på boominator?

Civax
 Share

Recommended Posts

Hej folkens. Har et lille spørgsmål jeg håbede at i kloge hoveder kunne hjælpe mig med. Jeg har anskaffet mig en boominator gennem DBA, som min lejr gerne vil... dekorere lidt, for at gøre den mere temasvarende. Har vedhæftet et billede, undskyld kvaliteten. Den ser ud til at være bygget i kraftigt krydsfinér eller lignende, og har derfor følgende spørgsmål: Vil man kunne male på kabinettet med konventionel træbeskyttelse, eller skal der andre produkter til? :)

På forhånd tak, og undskyld hvis det er en dublet - jeg søgte så grundigt jeg kunne før jeg startede tråden :)

Kostecki-edit:

Og er godt klar over at det nok er den forkerte betegnelse :) Men er en lægmand, og har bare brugt hvad sælger kaldte den. :)

11186474_10154043948383561_320805171_n.jpg

Edited by Kostecki
Ingen grund til double post. Brug edit i stedet for :)

Kredeskou, der må jeg være dig svar skyldig, men nej er ikke sikker. :) Er som sagt lægmand, men kan godt se din pointe - jeg er ikke så meget inde i betegnelserne, så brugte bare den sælger gav i sin annonce. :)

Edited by Civax

Det ligner godt nok ikke en boomiantor, men lad det ligge :)

Jeg vil helt klart anbefale dig at give den et lag hvid warnex: http://canopysound.dk/da/warnex-white 

Det er en helt igennem fantastisk maling at arbejde med; den tørrer på under 10 minutter, er MEGET slidstærk og vandtæt. Det bedste du får til sådan et anlæg. Så kan du evt. male en passende farve eller noget andet ovenpå og da malingen er hvid burde det ikke være svært at dække :) 

Jeg takker, Viktor - og tak for det hurtige svar :)

Jeg vil så afgjort tjekke Warnex ud. Ville bare være sikker på at jeg ikke kastede mig ud i noget der ville ende med at skade kabinettet - eller indmaden, for den sags skyld.

Jeg vil så afgjort tjekke Warnex ud. Ville bare være sikker på at jeg ikke kastede mig ud i noget der ville ende med at skade kabinettet - eller indmaden, for den sags skyld.​

Det gør du ikke - men tag helst og slib det gamle maling af, så warnex'en hæfter ordentligt. Det er ikke til at sige hvilken maling der er på lige nu, jo :) 

Jeg takker, Viktor - og tak for det hurtige svar :)

Jeg vil så afgjort tjekke Warnex ud. Ville bare være sikker på at jeg ikke kastede mig ud i noget der ville ende med at skade kabinettet - eller indmaden, for den sags skyld.

​Hvis bare du lader være med at male direkte på enheder og elektronik, så sker der næppe noget :)

Kredeskou, der må jeg være dig svar skyldig, men nej er ikke sikker. :) Er som sagt lægmand, men kan godt se din pointe - jeg er ikke så meget inde i betegnelserne, så brugte bare den sælger gav i sin annonce. :)

​Det er også ligegyldigt når du spørger ind til behandlingen, beklager at vi lige kom ud på et sidespor :) 

Del endelig billeder når du får lavet noget :D 

​Det gør jeg naturligvis. :)  Skal alligevel tage "projektbilleder" til lejrens FB-side!

​Det er også ligegyldigt når du spørger ind til behandlingen, beklager at vi lige kom ud på et sidespor :) 

​Det er sgu helt okay!

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.