Jump to content
Festivalanlæg dk

Forstærker til anlæg

mikkellinden
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har fået til opgave at bygge et anlæg til kærestens camp.

Jeg har en Jamo porwer 250 R og en DJ Tech SX10
Mit spørgsmål er om en 2 X 100W Class-D Audio Amplifier Starter - TDA7498 hifi kan få dem til at spille højt nok, og om der er et sted hvor den kan købes med under 14 dages levering?
Vi køre på 12 volt, så skal jeg bruge en omformer og er der nogle bud?

Håber der er en dygtig person som vil hjælpe :-)

Der er vidst en her på siden, der sælger en TK2050 eller en STA508. Det burde være nok til at spille dine højttalere op. Ellers er der en dansk side, der sælger den ene af forstærkerene, og ellers kan du vidst finde dem på ebay.co.uk eller den tyske fætter :) 

Alternativet er at købe en Pioneer GMD8604, og så slippe for step up converter..

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share