- 0
Genesis profile two
-
Hvem er online? 0 Members, 0 Anonymous, 1 Guest (See full list)
- There are no registered users currently online
Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..
Question
Nfrimann
Hej,
Jeg har Før spurgt Hvordan vores festival anlæg skulle forbedres. Og dertil kom svaret at det skulle Være vores højtalere. De gik også i stykker sidste år, så det passer jo meget godt.
Vi har en Genesis profile 2 forstærker, og har derfor kun plads til to højtalere. Jeg tænker nogle fullrange og at jeg så vil forsøge at lave to voigt-Horne til dem. Lyder det helt ude i hampen?
Jeg kan bare ikke rigtig finde nogle sprøde højtalere til det... hvilke anbefaler i?
Prisleje på højtalere er 500-1000 kr pr. Enhed.
på forhånd tak for tid og hjælp
1 answer to this question
Recommended Posts