Jump to content
Festivalanlæg dk

Question

Hey! Vi er 5 drenge, som vil lave en højtaler til ros 2015, vi kunne godt tænke os, at vores højtaler skulle være super mobil og så fandt vi denne højtaler på dba, som vi ville tilslutte en lepai ta2020 forstærker og bilbatteri, vores spørgsmål er bare, hvilke stik skal der fra højtaleren ind i forstærkeren? (Vores første gang vi arbejder med det, så håber i tager venligt imod spørgsmålet)  

Hilsen Anders

22bd-0bbb-4fef-9284-ada93d5a4f21.jpg

d178-148f-47bd-b391-c40b6e6d3049.jpg

DHL-FREE-50pcs-lot-Upgrade-font-b-TA2020-b-font-Class-Hifi-font-b-AMP-b.jpg

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Plus til plus og minus til minus? (Sort til sort, rød til rød)
Højtaleren i har købt kommer kun til at optage 1 kanal på lepai. I kan smide en ekstra højtaler på hvis i lyster ;) 

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

• 0

Husk for guds skyld en sikring på + kablet - specielt hvis i er så usikre som i lader til at være (no offence). I skal dog have en sikring lige meget hvad :D

• 0

Mange tak for alle svarene! :-) 

Hvor mange 12V 55Ah - batterier, vil i skyde på vi skal bruge til en hel uge på ros 2015? :D 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hvem er online?   0 Members, 0 Anonymous, 2 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Similar Content

• By Camp Diablo
      Jeg har valgt at sælge den ene af mine forstærkere da anlægget laves om til næste år.
      Det er en fin forstærker med delefilter og kanaler til både bas, mellemtone og diskanter.
      forstærkeren er brugt i 16, 17 og 18 på Roskilde festival og har ellers ligget inden for resten af året.
      den har desværre fået nogle ridser på fronten under en transport, men intet der påvirker ydeevnen.
      Prisidé 1900kr
      nypris 3600kr
      Har du spørgsmål eller andet så skriv til mig på
      42321371
      mvh. Andreas
      -Camp Diablo 

• By chris2511dk
      Hej FA.
      Jeg sælger min Pioneer GM-D8604 4-kanals forstærker, da jeg ikke har brug for den længere. Den fejler absolut intet og spiller som den skal. Der medfølger kun forstærkeren, eftersom jeg har mistet æsken, hvor bl.a. kvitteringen lå i.
      Pris ide: 1200-1300 kr. (nypris var 1800 kr.)

Den befinder sig i Gentofte.
      - Chris

• By chris2511dk
      Hej alle.
      Jeg ligger inde med to Piezo diskanter med modstanden 8 ohm på hver, en mellemtone på 8 ohm og en 12" bas på 8 ohm. Mit spørgsmål lyder, hvordan i vi foreslå jeg forbinder enhederne, hvis jeg ønsker at forbinde dem alle til en enkelt kanal på en forstærker? Jeg ligger nemlig pt inde med en 1 kanals forstærker fra Sure, men er dog lidt i tvivl om hvordan enhederne skal forbindes, for at opnå det bedste resultat. Jeg har selv forsøgt at forbinde diskanterne i serie, og mellemtonen + bassen i serie, og så paralelforbinde de to serieforbindelser med hinanden, men dette var ikke med stor succes.
      Det næste er så, at jeg overvejer at skaffe mig en to kanals forstærker i stedet for den fra Sure, hvor jeg så har tænkt mig at køre bassen på den ene kanal med et lowpass filter, og mellemtone og diskanter på den anden kanal. Men inden jeg bevæger mig ud i dette, hvordan vil i så foreslå at forbinde mellemtonen + diskanterne på den ene af kanalerne på den evt nye to kanals forstærker?
      Jeg kunne alternativt også købe en 4 kanals forstærker som kan brokobles, så bassen kan brokobles på to af kanalerne, mellemtonen på en enkelt kanal og de to diskanter på en enkelt kanal. Vil i anbefale denne løsning?

Håber mine forklaringer giver mening!
      På forhånd tak
      - Chris
    • By Thom
      Bassface DB2.1 For sale.
      Comes with bass remote 50cm 16mm2 cables and 2x Anderson connectors.
      Used for only an hour.   1000kr
      Collect in Frederiksberg

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..