Jump to content
Festivalanlæg dk

Feedback på nyt forum

Viktor
 Share

Recommended Posts

Reply To: Feedback på nyt forum Hey Vitkor Fedt at se, at du stadig arbejdet på at gøre forummet endnu bedre - og at du er åben for input To ting, jeg lidt savner fra det gamle forum er 1) datoer for indlæg og 2) at man kan se, hvornår seneste svar på indlægget blev indtastet. Det gjorde det lidt mere overskueligt. For øvrigt er jeg tilgænger af lidt mindre linjeafstand mellem indlæggene på forummets 'forside', samt at informationerne for hvert indlæg er opsummeret i een linje, frem for i to, som det er nu.. Bare food for thought. De nuværende løsninger har bestemt også kvaliteter. Specielt tror jeg, at 'resolved/unresolved'-boksen i venstre side er smart, hvis folk vel at mærke husker at opdatere den, når de har fået svar på deres spørgsmål. Endvidere er ideen om en FAQ ret smart. Jeg må lige skrive et svar eller to, når jeg får tid:-)

Reply To: Feedback på nyt forum det er jo helt normalt at folk piver når der kommer en opdatering, der ændrer udseendet på en side. Jeg kan selv huske hvor træls jeg syntes det var da jeg kom til at sige ja til "timeline-funktionen" på FB... men efter noget tid vender man sig til det. noget jeg godt kunne tænke mig var at den liste med seneste indlæg eller kommentarer var lidt større, måske de 10-15 seneste, samt at de skal være i kronologisk rækkefølge med tid og dato. Derudover kunne det være fedt at få tavlen med Tags tilbage.. Det ser ellers rigtigt nice ud!

Reply To: Feedback på nyt forum

[b]

magnusgottlieb

[/b]: Fedt at se, at du stadig arbejdet på at gøre forummet endnu bedre – og at du er åben for input

Er meget åben for input. Selvom vi er det eneste festivalanlægsforum derude, skal vi stadig opdateres :)

[b]

magnusgottlieb

[/b]: To ting, jeg lidt savner fra det gamle forum er 1) datoer for indlæg og 2) at man kan se, hvornår seneste svar på indlægget blev indtastet. Det gjorde det lidt mere overskueligt.

Denne funktion er smidt i en mouseover-effekt, så man ser det når man holder musen over navnet på den der har skrevet sidste indlæg. Jeg vil også selv have den tilbage i en kolonne, så det kommer den :)

[b]

magnusgottlieb

[/b]: For øvrigt er jeg tilgænger af lidt mindre linjeafstand mellem indlæggene på forummets ‘forside’, samt at informationerne for hvert indlæg er opsummeret i een linje, frem for i to, som det er nu..

Den er lidt svær at få til at spille, men jeg ser på det :)

[b]

hifibanditten

[/b]: det er jo helt normalt at folk piver når der kommer en opdatering, der ændrer udseendet på en side. Jeg kan selv huske hvor træls jeg syntes det var da jeg kom til at sige ja til “timeline-funktionen” på FB… men efter noget tid vender man sig til det. noget jeg godt kunne tænke mig var at den liste med seneste indlæg eller kommentarer var lidt større, måske de 10-15 seneste, samt at de skal være i kronologisk rækkefølge med tid og dato. Derudover kunne det være fedt at få tavlen med Tags tilbage.. Det ser ellers rigtigt nice ud!

Ja, jeg synes egentlig det er bedre end før, når man vænner sig til det. Tavlen er tilbage! :P Hvilken liste mener du? :)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.