Jump to content
Festivalanlæg dk

Kan man få en 2x100w tk2050 i dk?

hifimester
 Share

Recommended Posts

Køb denne: http://store.sure-electronics.com/aa-ab32971-1444

Den koster kun 29$ og smider du 13$ i express fragt får du den på no time. Nye medlemmer for 3$ i velkomstpoint.
Min blev afsendt tirsdag kl 04:00 og lå i min postkasse torsdag kl 11:00. Ufattelig hurtig fragt med DHL. Skriv en mail til Sure, at de skal skrive værdi som 10$ og resten som fragtomkostninger, så slipper du for tolden.

Ift. effekt spiller den VANDVITTIGT i min Boominator Havde kæbt en 12-30V step-up converter, men det er på ingen måde nødvendigt. Jeg har endnu kun turde skrue den op på 70% - og det er vel og mærke for mine øres skyld. 

Tak for hjælpen, hvordan skrev du til dem?

Hvilke højtalere bruger du?

Og hvordan er den i forhold til en Pioneer gm-d8604?

​Jeg skrev bare 2 linier med mit ordrenummer og om de gad skrive 10$ på pakken og retsen som shipping "due to danish tax regulations". Jeg har 4 HP10W og MPT-001 piezoer.
Jeg har aldrig brugt eller hørt en Pionert GM-d8604, men hvis det er en boominator du bygger - eller for den sags skyld et mindre anlæg er den mere end nok.

Køb denne: http://store.sure-electronics.com/aa-ab32971-1444

Den koster kun 29$ og smider du 13$ i express fragt får du den på no time. Nye medlemmer for 3$ i velkomstpoint.
Min blev afsendt tirsdag kl 04:00 og lå i min postkasse torsdag kl 11:00. Ufattelig hurtig fragt med DHL. Skriv en mail til Sure, at de skal skrive værdi som 10$ og resten som fragtomkostninger, så slipper du for tolden.

Ift. effekt spiller den VANDVITTIGT i min Boominator Havde kæbt en 12-30V step-up converter, men det er på ingen måde nødvendigt. Jeg har endnu kun turde skrue den op på 70% - og det er vel og mærke for mine øres skyld. 

Det er ret meget spild af strøm, at bruge den forstærker i stedet for en Maxamp20, når du alligevel ikke vil køre den i 24 volt. 

Din forstærker bruger en del mere strøm, men leverer samme mængde watt som en maxamp20 :) 

Hvad ville være det beste til 4x Pioneer TS-A6923i 400W 6 x 9inch 3-way være (amp/forstærker) og hvor længe ville det kunne spille på et 60ah batteri på fuld lydstyrke? Og ville det kunne spille sådan pænt højt?

Hey hifimester. Jeg har lige svaret inde på din anden tråd, så tag et kig der ;) Og til en anden gang, så er dit spørgsmål rimelig ude af kontekst i den her tråd, da spørgsmålet her er, hvor man kan købe en TK2050 i Danmark.

• Viktor locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share