Jump to content
Festivalanlæg dk

2*strøm til en forstærker

Emilhobolt
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg har en TK2050 Sure amp. Derudover har jeg købt en 12V-30V Step up converter.

Jeg vil gerne kunne køre 12V til forstærkeren om dagen og 30V om natten. Derfor har jeg købt en ON/OFF/ONN-knap.

Min Sure amp. har kun en DC Jack-indgang, men der er mulighed for at lodde en alm. PCB terminal på ved siden af DC-Jack. Det giver mig 2 indgange.

Er det muligt at lave et system på denne måde? Det vil jo aldrig være muligt for forstærkeren at få strøm fra begge strømkilder. Der er self. sikringer på begge + ledninger både direkte 12V til amp og til stepup.
Her er en visualisering:
aa-ab32971_5_b_2.thumb.jpg.03dd39b841856

Mvh Emil

Og PS. ja, jeg ved godt at en maxamp20 kan ude det samme ved 12V, men jeg vil gerne have muligheden for at udnytte mine HP10Ws 100W fuldt ud og stadig spare lidt strøm i dagtimerne :-)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share