Jump to content
Festivalanlæg dk

**Søger hjælp på roskilde**

nielsrye
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg står i den meget uheldige situation at jeg ikke kan få anlægget til at spille igen ? vi spille i campen igår og da vi sukkede var alt fint, men her idag kan jeg ikke tænde det og har prøvet at skifte rundt på alle ledninger og alt for at tjekke om det er kablerne osv, men kan simpelthen ikke få det til at virke..

Er der nogle, som er på Roskilde som kunne tænke sig at komme forbi og hjælpe Eller kender der nogle som vil? Jeg giver to rammer øl hvis i kan få det til at virke eller bare fortælle mig hvad der er galt. 

Jeg bor i C tæt på camp luksus

I kan skrive til mig på min telefon: 42432093 eller herinde

jeg ville sætte meget stor pris på, hvis nogle gad komme forbi, da der er lagt rigtig mange penge og arbejdstimer i anlægget 

Med venlig hilsen

Niels og Camp go' karma 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share