Jump to content
Festivalanlæg dk

AG camp

Nicolajs
 Share

Recommended Posts

Havde egentligt besluttet mig for kun af tage min boominator med i år, men ombestemte mig to uger før festivalen. :D Havde tidligere på året villet bygge Jack 12 men sådan blev det ikke. 

Setuppet; 
2 Behringer 15

2 Cubo 15

Pioneer gm-8601

Ipad med Djay 

Lys blev nogle at de batteridrevet lyskugler fra Tiger til en 20'er. Vi købte 4 satte to op på lygtepæl og de to resterende fast på anlægget. Overraskende fungerede det super godt! :D

Selvom Behringerne umildbart ikke er at råbe hurra for må jeg indrømme at jeg blev imponeret! Synes faktisk at cuboerne til tider fik svært ved at følge med. 

Selvom vi havde en lidt dårlig placering (lige ud til den nye asfaltstik i L og også i forhold til de andre anlæg) fik vi faktisk samlet ret mange mennesker, tror vi havde omkring 70 da vi peakede. Desuden var vi næsten hver dag dem der havde fest i længst tid til ca. kl. 08 hver morgen. 

Fik kun taget virkelige dårlige billeder, men her er et par; 

IMG_3275.thumb.JPG.6e0e1af6cd4cbea6c55fc

Et fra om aftenen

IMG_3271.thumb.JPG.9283cbafc2d68fa71721a

Og fra da solen begyndte at stå op; 

IMG_3269.thumb.JPG.230706fdf97aae409f0e0

Vi ses næste år! :)

Selvom vi havde en lidt dårlig placering (lige ud til den nye asfaltstik i L og også i forhold til de andre anlæg) fik vi faktisk samlet ret mange mennesker, tror vi havde omkring 70 da vi peakede. Desuden var vi næsten hver dag dem der havde fest i længst tid til ca. kl. 08 hver morgen. 

Der er sgu ingen point i min bog at spille til kl 08 hver morgen.

Der er sgu ingen point i min bog at spille til kl 08 hver morgen.

Øv, så kan jeg godt se at det har været spildt arbejde. 

Nu var det mere for at fortælle at vi formåede at holde mennesker fra de helt store anlæg, også endda til så sent, selvom vi på papiret var dømt ude. ;) Også så folk fik en fornemmelse af hvordan de rent faktisk lød - antager at folk generelt må være tilfredse hvis de gider blive hængende i en længere periode. Ved (sgu) selvfølgelig ikke om det er en målestok der er accepteret i din bog.

Har taget billeder i dag, også inden i. Dog er det rimelig ramt efter en ugens strabadser: 

IMG_3315.thumb.JPG.56f5007e7f69c22bbbe55

IMG_3318.thumb.JPG.f3970dba23904b249d594

IMG_3316.thumb.JPG.689747eac994eb9a8647c

IMG_3319.thumb.JPG.5eccf11e464c98e2f92b0

Øv, så kan jeg godt se at det har været spildt arbejde. 

Nu var det mere for at fortælle at vi formåede at holde mennesker fra de helt store anlæg, også endda til så sent, selvom vi på papiret var dømt ude. ;) Også så folk fik en fornemmelse af hvordan de rent faktisk lød - antager at folk generelt må være tilfredse hvis de gider blive hængende i en længere periode. Ved (sgu) selvfølgelig ikke om det er en målestok der er accepteret i din bog.

Der misforstår du mig fuldstændig.
Jeg er bare blevet tilpas gammel til, at jeg synes der skal lukkes ned kl 05/06 for, at tage hensyn til andre gæster. Det er festival - ja. Men jeg holder det op således:
De 10 mennesker der til morgenfest, kontra de 75 mennekser der ikke kan sove i en 30 meters radius.

Kald mig gammel, men fest efter 06 er ligegyldigt (:

PS. 
Fint setup!

Edited by Jayadams

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.