Jump to content
Festivalanlæg dk
  • 0

Hvad hedder disse højttalere og forstærker?

peter
 Share

Question

24 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Det er utroligt hvad folk efterlader, jeg har også været oppe og samle lidt ind, desværre fandt jeg ikke lige dem der.:(
Faldt over 3 exide 115 ah marine batterier som så ud som nye, men min cykel var fyldt, så da jeg havde været hjemme og tømme den og kom op igen var de væk.:(

• 0

Jeg vil lige sige, at der findes folk, som ingen anelse har om sådan noget.. 

Det kunne sagtens være, at de blot var købt af nogle, som bare skulle bruge et sindssygt anlæg, og som efterfølgende ikke havde noget at bruge højttalerne til længere. 

Jeg byggede f.eks. en halfinator for nogle, som de betalte 2000 for, men med hjem fik de det ikke. De syntes at den fyldte for meget i bilen.. 

Det er ikke helt det samme som en DR250, men altså.. Mon ikke, at han havde et par DR250'ere med hjem,  i stedet for 1, hvis de var stjålet? Det er trods alt ikke lige så sjovt, at have 1 top som 2, haha ;)  

Edit: Skriver som en spasser, når det foregår over mobilen... 

Edited by zaxder

• 0

Mange unge har ikke forståelse og respekt for penge. Nogle har altid fået i hovede og røv og langt de fleste har bare aldrig tilegnet sig viden omkring dem.

Oven i det kan man ligge otte dages Roskilde med overdrevede mængder af div. rusmidler hvis effekt er blevet til eftereffekt når det er tid til hjemturen.

Kan man lidt simpel matematik er det ikke svært at regne ud at der er en fin chance for at disse enheder er blevet efterladt.

At folk herinde er fornuftige nok til at se at man ikke bør smide værdifulde genstande væk betyder ikke at det gør sig gældende for alle andre og ikke engang at det er normen.

Man bør passe på med at råbe tyv, voldtægt og mord.

Mvh

CashMoney

• 0

Mange unge har ikke forståelse og respekt for penge. Nogle har altid fået i hovede og røv og langt de fleste har bare aldrig tilegnet sig viden omkring dem.

Oven i det kan man ligge otte dages Roskilde med overdrevede mængder af div. rusmidler hvis effekt er blevet til eftereffekt når det er tid til hjemturen.

Kan man lidt simpel matematik er det ikke svært at regne ud at der er en fin chance for at disse enheder er blevet efterladt.

At folk herinde er fornuftige nok til at se at man ikke bør smide værdifulde genstande væk betyder ikke at det gør sig gældende for alle andre og ikke engang at det er normen.

Man bør passe på med at råbe tyv, voldtægt og mord.

Mvh

CashMoney

Det er bare meget atypsik at dem som laver DR250 (eller andet BFM udstyr) vælger at lade det ligge. Og der er ofte gået en del arbejdstimer i den slags grej. Derfor undrer det os mere end normalt at de skulle være efterladt - men nu har vi også set det med, jo :)

• 0

Jeg tror nu mest at der er nogen unge gutter uden forstand på noget der har fået dem anbefalet af en der ved lidt og efterfølgende købt dem enten herinde eller på dba eller lignende. Så har de spillet dem til deres batteri eller forstærker er stået af og efterfølgende bare ladet det ligge hvis de bare alle sammen har splejset om projektet. Tror ikke det er nogen der selv har brugt timerne der har efterladt dem..

Men hvaaa Peter skal du af med dem? haha :D

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.