Jump to content
Festivalanlæg dk

(SÆLGES) Boominator med TK2050

Emilhobolt
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg sælger mit store Roskilde-projekt, da resten af min camp gerne vil have deres penge igen. Baaah, men så må jeg jo bygge igen næste år :-)

Dette er den fantastiske standard Boominator efter de officielle mål. Indeholder:

- 4 * HP10W woofer
- 4 * MPT-001 tweeter
- 1 * TK2050 (T-amp) 2*100W forstærker fra Sure Electronics 
- 1 * Step-up converter 12v->30V

Boominatoren er udstyret med en ON/OFF/ON-knap, så der kan skiftes mellem 12V/OFF/30V, når festen skal være ekstra vild. 12V sparer selvfølgelig strøm.
Derudover har Boominatoren et panel med følgende udstyr:

- Voltmeter med tilhørende LED-oplyst ON/OFF-knap
- LED-strips rundt i kanten af alle 4 woofere og i "kontrolrummet". Ser vanvittigt fedt ud. Med tilhørende LED-oplyst ON/OFF-knap.
- Sound controller til styring af lys. Kan "pumpe" efter bassen eller køre på en masse forskellige indstillinger. Med fjernbetjening, men kan bare tændes via knap.
- 2 * dobbelt-USB ladere til opladning af mobiler osv. Med tilhørende LED-oplyst ON/OFF-knap til hver lader. 
- "Hul" til opbevaring af telefon, som er tilsluttet jackstik. 

Boominatoren spiller absolut fantastisk. Og helt latterligt højt, hvis man vil have den til det. Forstærkeren yder rigtig rigtig godt, men man skal ikke være nervøs for at ødelægge højtalerne, da de begge er max 100W. Boominatoren har fået 3 lag Warnex vandtæt maling og er derfor festival-klar!

Den sælges fuldt funktionsdygtig, på trods af to ting, som jeg er ved at reparere efter Roskilde:

- Den ene "cirkel" med lys omkring en af wooferne er under udskiftning. Jeg har LED-bånd og giver det gerne med - der skal simpelthen bare loddes 4 kabler, der er lim på led-strippen. Min loddekolbe er netop brudt sammen.
- De to mobilladere er stået af. Jeg har bestilt 2 nye fra Kina til 20 kr. Der kan nemt sættes nye på, da ON/OFF-knapperne er udstyret med "takker" klar til tilslutning af kabelsko.

Sælges til 6000 kroner. Måske til en Skanderborg-gæst?

Her er et par billeder, lægger flere ind, når jeg har mulighed for det:

IMG_0227.thumb.jpg.4ac6acd76a3e18ca09cbf

IMG_0757.thumb.jpg.ffbb56a80aa817a92a9df

IMG_0129.thumb.jpg.191eae953c21cb49cf718

Dette er et screengrab fra en video hvor panelet præsenteres. Det er på dette tidspunkt ikke helt færdig, da mangler en knap og der er noget hvidt tape på. Dette er self. fortid :-) Se videoen længere nede.
55bbf622bf5aa_Skrmbillede_2015-08-01_kl.55bbf62ee62aa_Skrmbillede_2015-08-01_kl.

VIDEO: https://youtu.be/lQ1fi4dmQtg

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.