- 0
Lydkvalitet
-
Hvem er online? 0 Members, 0 Anonymous, 10 Guests (See full list)
- There are no registered users currently online
Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..
Question
folkevogn20
Jeg byggede for et par år siden en Boominator helt efter bogen og havde med på Roskilde. Den har gjort det godt, men jeg har aldrig været helt tilfreds med lydkvaliteten. Hvad er den største årsag til den knap så gode lydkvalitet. Er det den strømbesparende forstærker(maxamp)? Er kvaliteten i enhederne(hp10) for dårlig/billig? Eller er det noget helt andet? Jeg går lidt med tankerne om at bygge en halfinator til at tage med på skiferien og som mobiltanlæg i en ældre bil jeg bygger med en ven. Hvad skal jeg gøre for at få den bedst mulig lydkvalitet ud af projektet?
Godt nytår og tak for hjælpen!
7 answers to this question
Recommended Posts