Jump to content
Festivalanlæg dk

Caver3000
 Share

Recommended Posts

Hey peops. 

Her er min camps anlæg, som vi tog med på Roskilde.

Bygget af min far og jeg og en masse hjælp fra venner og vi har gået efter at lave så meget af det, så billigt som muligt med hensyn til materialer  :) 

Lyden kommer fra denne højtaler Mobilt lydanlæg "Luxus udgave" QX15PA, som vi har to af indeni samt en masse bil batterier.

Skibbet er bygget så man kan sidde ovenpå + der er en rampe der kan indenholde en ramme øl, som man få fat i via lågen neden til højre. Udover det er skibet dejligt nemt at skubbe og skal self med på Roskilde 2016 ;)

Giv gerne en kommentar, hvis har nogle inputs/ideer/forbedringer, tager gerne imod konstruktiv kritik.

Billede_25-06-2015_17.11.04.thumb.jpg.12

Anlæggets indmad består af 2x Billede_25-06-2015_17.10.53.thumb.jpg.40

Hey peops. 

Her er min camps anlæg, som vi tog med på Roskilde.

Bygget af min far og jeg og en masse hjælp fra venner og vi har gået efter at lave så meget af det, så billigt som muligt med hensyn til materialer  :) 

Lyden kommer fra denne højtaler Mobilt lydanlæg "Luxus udgave" QX15PA, som vi har to af indeni samt en masse bil batterier.

Skibbet er bygget så man kan sidde ovenpå + der er en rampe der kan indenholde en ramme øl, som man få fat i via lågen neden til højre. Udover det er skibet dejligt nemt at skubbe og skal self med på Roskilde 2016 ;)

Giv gerne en kommentar, hvis har nogle inputs/ideer/forbedringer, tager gerne imod konstruktiv kritik.

Billede_25-06-2015_17.11.04.thumb.jpg.12

Anlæggets indmad består af 2x Billede_25-06-2015_17.10.53.thumb.jpg.40

Fed ide, og godt lavet!

hvad bruger du af forstærker? Eller er det aktive højtalere? Evt. Link.

opgrader lyd og batterier til næste år, der mange fede muligheder :)

Fed ide, og godt lavet!

hvad bruger du af forstærker? Eller er det aktive højtalere? Evt. Link.

opgrader lyd og batterier til næste år, der mange fede muligheder :)

Tak for rosen, vi har koblet to aktive højtalere (http://www.discoworld.dk/product_info.php?products_id=87682) sammen, da vi ikke er elektronik eksperter :P

Vi vil gerne opgradere lyden, men er ikke sikker på hvordan, da det nok kræver en udskiftning af de aktive højtalere?

Ja lyset bliver med sikkerhed opgraderet! 
Hvad mener du med bundkasser, uddyb gerne? :)

Det er det som man også kalder en subwoofer, en højtalere der kun spiller bastoner.
Kig fx. på cubo 15 og tham 15, det er to gode og nemme kasser at leve, mange bruger dem. :)

Hvis jeg havde sådan en båd ville jeg bygge den sådan at den spille ud af hver side.
To bundkasser til hver side og to toppe til hver side, så kan man sidde på båden med fest på hver side.

Koster self. noget mere at lave så mange højtalere og sådan, men det ville virkeligt være fedt!

Det er det som man også kalder en subwoofer, en højtalere der kun spiller bastoner.Kig fx. på cubo 15 og tham 15, det er to gode og nemme kasser at leve, mange bruger dem. :)

Hvis jeg havde sådan en båd ville jeg bygge den sådan at den spille ud af hver side.
To bundkasser til hver side og to toppe til hver side, så kan man sidde på båden med fest på hver side.

Koster self. noget mere at lave så mange højtalere og sådan, men det ville virkeligt være fedt!

Det lyder som et spændende projekt, som jeg vil overveje ;) 

• 3 weeks later...

Få så de kasser op i højden og det kan ikke gå stærkt nok! Du ku ligeså godt ligge dem med fronten ned i græsset, ligeså snart der er en der sætter sig foran blir han døv og resten får ingen lyd..
Drop aktive højtalere, converteren alene spilder hvad der kunne blive til 10 meter RGB strip.
Med fedt design, lidt ærgerligt med så meget spildt plads men såån går det jo når designet skal understreges..

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.