Jump to content
Festivalanlæg dk
  • 0
Sign in to follow this  
Victor

Køling af Pioneer GM-D8604?

Question

Har pioneer gm-d8604 brug for køling af blæser, hvis den er i brug i lange tidsperioder - f.eks. 8-10 timer på Roskilde Festival?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Nej. Så længe der er blot nogle få udluftningshuller, så er det intet problem. 
Vi kørte på fuld smadder i nok 18 timer på Roskilde sidste år, og der bagte solen + temperaturen var nok omkring de 30 grader. Vi havde vores forstærkere i en hvid kasse, og de blev på ingen måde varme :) 

Edited by zaxder

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

• 0

Super, tusind tak! :D 

I vores setup havde vi en blæser til, men vi havde også Pioneer+Bassface+stor USB-hub+miniDSP+220V inverter. Måtte en enkelt gang stoppe med at spille fordi blæseren var gået i stykker og det var tonse varmt. Vores setup er dog også bygget ind i en flightcase, hvor alt elektronik er. 

Men ellers gør som zaxder siger, hvis du kun har Pioneer

• 0

Det skal lige siges, at vi havde 1 GMD8604 og 1 BassFace Db1.2, 3 solcelle laderegulatorer og 1 LED controller. Vi kunne fint nøjes med 6 udluftningshuller. 

Alfreds flightcase har dog været noget, hvis ikke meget, mere kompakt ;) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Jaycopz
      Pioneer gm-d8604 og bassface 1.2 monoblok sælges grundet vi ikk tager på Roskilde længere 
      De virker begge fint og alle terminalerne er i orden
      Tænker 750 kr pr stk 

• By ChristopherB
      Hej FA
      Jeg sidder og skal indstille mine forstærkere den ene køre top den anden bund, begge forstærkere er 8604. 
      Men hvordan laver jeg cut OFF på 50hz? Så bunden kun spiller ned til 50hz og op til de 100-120hz? 
      Mvh Christopher
    • By fnuggi123
      Hej FA.
      Jeg sælger min Pioneer GM-D8604 4-kanals forstærker. Ved hurtigt afhentning kan prisen sænkes. 
      Fejler intet, kan hentes i Nordsjælland.
      Skriv gerne pb for mere information.

• By chris2511dk
      Hej FA.
      Jeg sælger min Pioneer GM-D8604 4-kanals forstærker, da jeg ikke har brug for den længere. Den fejler absolut intet og spiller som den skal. Der medfølger kun forstærkeren, eftersom jeg har mistet æsken, hvor bl.a. kvitteringen lå i.
      Pris ide: 1200-1300 kr. (nypris var 1800 kr.)

Den befinder sig i Gentofte.
      - Chris

• By Holleren
      Hej FA,
      Jeg sælger 2 spritnye Pioneer forstærkere. De har kun været brugt til at teste om de virker, der er stadig 2 års reklamationsret hos Power og jeg har kvittering på begge. 
      Grunden til at jeg ikke bare returnere dem er at de er blevet ombyttet grundet garanti sag. Jeg har som sagt kun brugt dem for lige at teste det hele virker nu mine gamle stod af uden grund. 
      Pioneer GM-D9601: 1750 kroner. Nypris i T-Hansen er 1999.
      Pioneer GM-D8601: 1550 kroner. Nypris i T-Hansen er 1799.
      Ellers giv et bud :) 
      Placering er i Valby, København.

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..