Jump to content
Festivalanlæg dk
  • 0
Aaboe

Gitter / net / beskyttelse til Cubo 15 EXT

Question

Hej FA!

jeg er igang med at bestiller varer hjem til min cubo15 EXT! Og nu slår det mig om det ikke er en god ide at have en form for gitter foran enheden eller i åbningen af kassen? Er der nogle herinde der har erfaringer med det og isåfald hvor har i købt det? :)

Tak på forhånd ;)

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Det er en god idé. Der kan ske en masse ting på Roskilde ;-) 

Vi købte noget gitter af noget vævet nylon af en art. Det holder til stort set alt, så længe det er sat ordenligt fast. Det ser også ganske nydeligt ud, og er noget billigere end metal :-) 

https://m.thomann.de/at/adam_hall_0715.htm?o=9&ref=mmc_a_9&search=1456494916

Vil du spare lidt, så burde jeg have noget liggende, som du må få, men jeg har først mulighed for at hente det, når jeg engang kommer hjem til mine forældre, hvor det ligger :) 

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Sebastian Sidelmann
      Hej alle

Vi har en ide om at købe to EV SX200 (eller SX300 hvis vi kan finde dem) og trække dem igennem en pioneer gm-d8604. Til bund ville vi selv bygge to Cubo15 med Kappa 15 lfa enheder i hver, udover prisen for enhederne, hvad regner i med det ville koster mht. materiale, at bygge to Cubo15? Vi ville forresten tilslutte de to cubo15 til en Bassface DB1.2. Det hele skal trækkes af to 180AH batterier. Mit spørgsmål lyder på hvad det koster at bygge de to cubo15'er og om i muligvis har nogle kommentarer på vores setup? 

Tak på forhånd
    • By Jakob Petersen
      Hej FA!
      De sidste stykke tid har jeg gået og stykket sammen hvilke enheder, forstærkere osv jeg skal have bygget/købt inden RF18. Jeg håber dog at i kan fortælle om det er en god idé eller ej!
      Pt består mit anlæg af:
      1 stk. cuba 15 med kappa 15 lfa (ikke extended) byggede den primært for at øve mig, det var aldrig planen at den skulle med på Roskilde.
      2 stk. PA højtalere fra Thoman. Jeg er godt klar over at de ikke er det bedste valg, men jeg købte dem inden jeg begyndte at sætte mig ind i anlæg.
      https://goo.gl/DmWq76
      1 stk. Pioneer GM-D8604.
      Ingen head unit bare jack stik direkte til forstærkeren.
      2 stk. 110 ah Harald skrald batterier, alle år har jeg arbejdet på Roskilde så jeg har haft mulighed for at tage en oplader med, dette gider jeg dog ikke længere og vælger derfor at gå ind i solceller.
      Mine planer er som følger for RF18
      2 stk. Cubo 15 extenden med kappa 15 lfa
      Skal drives af GM-D9601.
      Kører højtalerne med 8604 forstærkeren.
      Solceller/laderegulator:
      laderegulator:
      https://goo.gl/UqNYRa
      3 stk. 105W tyndfilm solceller
      https://goo.gl/R9VbWg
      Diverse lys med DMX lysmixer, hvad har folk bedst erfaringer med her?
      Derudover kunne jeg godt bruge nogle indput til hvad man normalt gør med head unit. Bruger folk bare deres smartphone og spotify eller slæber alle rundt på en lille DJ pult og et usb stik?
      udbygning af batteribank med flere batterier. Det hele skal så bygges på en 2x1 meter trækvogn.

RF19
      4 stk. cubo 15 kappa 15 lfa
      Drives af 9601 forstærkeren.
      2 stk. ot212/ 4 stk ot12? gør det nogen forskel?
      drives af 8604 forstærkeren.

Er mine planer helt huld i hovedet eller kommer det til at fungere nogenlunde?
      På forhånd tak for hjælpen

• By Nikolaj M
      Hej FA.dk

Jeg søger 2 x cubo15 hvis nogle har dem til salg. Helst over broen mod Fyn/Jylland.
      Skriv hvis i har nogle - pris, enhed og materiale evt. 
      Speakon-bøsninger er ikke et must.

Er i gang med andre projekter pt, så vil gerne finde en let løsning mht. cuboerne! 

• By Skoven
      Hej FA.
      Jeg går med tanken om at opgradere mit nuværende setup, som simpelt består af:
      Boominator Cubo15 Pioneer GM-D8604
      Hvad tænker i vil være en oplagt måde at opgradere på?
      Jeg kan godt lide ideen om at holde alt i moduler, så det ikke bliver en kæmpe klump af et anlæg, som kun kan bruges til eks. roskilde festival + det gør mig i stand til at lave en lydcykel med nuværende setup.
      Min boominator bliver ikke skildt af, for at lave to individuelle toppe, kan jeg lige så godt få af banen nu
      Jeg har ikke noget problem med at lave komplicerede kabinetter/højtalere...

På forhånd tak  
    • By DogCamp
      Hey FA

Jeg søger en Eminence Kappa 15 enhed til Cubo15. Har i noget til mig?