Jump to content
Festivalanlæg dk

C-AMP Standard og lidt instruktioner herom

Joehans
 Share

Recommended Posts

Hej FA!

Jeg har netop fået min C-AMP standard, og jeg glæder mig for vildt til at høre, hvordan den spiller! Men jeg er løbet ind i nogle ret simple problemer angående, hvordan i alverden jeg får tilsluttet den korrekt. 

Terminalerne sidder på, og jeg kan lige akkurat læse under terminalerne, hvor jeg tilslutter de forskellige ting, men jeg kan ikke læse polerne på dem. Altså, hvordan ved jeg hvad er plus og minus på terminalerne?

Jeg forestiller mig, at jeg bare har misset en eller anden detalje, men lige nu er jeg lidt lost.. Så en venlig sjæls assistance vil være super værdsat :) 

Vi har en manual, som du burde have fået med - skriv mig lige en PM, så sender jeg den til der herinde, hvis du ikke har den :)

skrue-Terminalerne kan tages af, så man bedre kan læse hvad der står ved benene. Kan også være nemmere at få ledningerne til at sidde godt, når de tages af :) 

På den anden side er der jo ikke noget hemmeligt i det - jeg lægger den bare op her i tråden :) 

c-amp standard manual.pdf

49 minutes ago, viktor said:

Vi har en manual, som du burde have fået med - skriv mig lige en PM, så sender jeg den til der herinde, hvis du ikke har den :)

skrue-Terminalerne kan tages af, så man bedre kan læse hvad der står ved benene. Kan også være nemmere at få ledningerne til at sidde godt, når de tages af :) 

På den anden side er der jo ikke noget hemmeligt i det - jeg lægger den bare op her i tråden :) 

c-amp standard manual.pdf

Har I testet det med et bluetooth modul? 

Jeg ved at bluetooth modulet fra Sure har sindssyg højt udgangssignal, hvilket skaber en masse støj på en maxamp, så tænkte om det var muligt at indstille på gain? 

38 minutes ago, Alex said:

Har I testet det med et bluetooth modul? 

Faktisk ikke.. Jeg havde faktisk tænkt, om jeg også skulle opgradere med et bluetooth modul. Men hvis det samme gør sig gældende for C-AMP ligesom med Maxamp, så kunne det være, at det skulle droppe det?

1 hour ago, viktor said:

Testet hvilket? :)

Jeres forstærker :) Der er en del støj, hvis man ikke skruer ned for gain på maxamp20 når man bruger den sammen med et bluetooth modul. Jeg var bare nysgerrig, om det var noget, som I havde prøvet af på cAMP :)

2 hours ago, Alex said:

Jeres forstærker :) Der er en del støj, hvis man ikke skruer ned for gain på maxamp20 når man bruger den sammen med et bluetooth modul. Jeg var bare nysgerrig, om det var noget, som I havde prøvet af på cAMP :)

Der skulle være markent mindre støj på c-amp'en i sådan et setup

• 3 weeks later...

Fedt mand!

Et andet spørgesmål, der står at laderegulatoren også virker til en 19.5-24v strømforsyning, vil det sige at forstærkeren også virker til 24V = Højere output/lyd? (Beklager hvis det er rookie spørgesmål, men bliver bare i tvivl)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.