Jump to content
Festivalanlæg dk

Søger CNC fræser

Alex
 Share

Recommended Posts

Jeg leder efter en flink fyr (eller fyrinde), som har adgang til en CNC maskine, og er villig til at hjælpe mig med at få skåret ud til en Boominator med pht407n horn. Jeg giver gerne lidt penge eller en stak øl, samt et kæmpe tak! 

Det er næsten fuldstændig ligegyldigt hvor i landet det er, da jeg er relativt fleksibel :) 

39 minutes ago, Alex said:

Jeg leder efter en flink fyr (eller fyrinde), som har adgang til en CNC maskine, og er villig til at hjælpe mig med at få skåret ud til en Boominator med pht407n horn. Jeg giver gerne lidt penge eller en stak øl, samt et kæmpe tak! 

Det er næsten fuldstændig ligegyldigt hvor i landet det er, da jeg er relativt fleksibel :) 

Tjek VRKSTEDET ud på facebook :)

19 hours ago, Alfred said:

Tjek VRKSTEDET ud på facebook :)

Har lige kigget på det. Det virker ok dyrt, når jeg kun skal bruge det en gang, men hvis der ikke er andre muligheder, så kan jeg selvfølgelig blive nødt til det :) 

Det kommer an på hvordan du kontaker VRKSTEDET (mig ;)
Du kan leje dig ind på månedlig eller daglig basis, hvilket er dyrt for et engangsprojekt men ganske favorabelt for fri adgang til værktøj, laserskærer, cnc-fræser, 3d-printere og andet, men du kan også efterspørge at få et job klaret og så kan jeg eller en af de mange gode folk vi har hjælpe dig.

Jeg har en del problemer med den cam-software jeg bruger og har derfor måttet takke nej til en del opgaver, men jeg kan da lige efterspørge om en ude hos os er interesseret i at hjælpe og hvad vedkomne skal have. Jo færdigere filer du har jo bedre, da det letter opgaven betydeligt.

3 hours ago, William said:

Det kommer an på hvordan du kontaker VRKSTEDET (mig ;)
Du kan leje dig ind på månedlig eller daglig basis, hvilket er dyrt for et engangsprojekt men ganske favorabelt for fri adgang til værktøj, laserskærer, cnc-fræser, 3d-printere og andet, men du kan også efterspørge at få et job klaret og så kan jeg eller en af de mange gode folk vi har hjælpe dig.

Jeg har en del problemer med den cam-software jeg bruger og har derfor måttet takke nej til en del opgaver, men jeg kan da lige efterspørge om en ude hos os er interesseret i at hjælpe og hvad vedkomne skal have. Jo færdigere filer du har jo bedre, da det letter opgaven betydeligt.

Jeg synes det er et genialt koncept. Min ven og jeg gik i dag og snakkede om, hvorfor der ikke fandtes sådan noget i Odense. 

Du må meget gerne spørge, om der er en, som er interesseret i at hjælpe mig :)

Evt. noget jeg kan gøre? Jeg har ikke kunnet finde et sted at kontakte folk, i forhold til at få hjælp til en opgave. 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.