Jump to content
Festivalanlæg dk

Festivalanlæg Meet-up 2016!

Ganon
 Share

Recommended Posts

Meet-up er arrangeret!
Det bliver Angora G, klokken 12, mandag d. 27!
Alle er velkomne!
Der vil være Soundwalk efter arrangementet.

Kort hvor du kan mærkere hvor du regner med at få din camp og anlæg.

http://www.festivalanlaeg.dk/map.html/

Det hele kan ses på Facebook eventet.

https://www.facebook.com/events/1714537752146513/

Program for meet-up. 12:00 Meet-up i ved Agora G Har du en boominator så husk at skriv til os så vi kan lave den årlige Boominator-Wall!
Alle anlæg er velkomne

12:30 Velkomen, præsentation, opkobling, nørderi, snak og øl

13:30 soundwalk begyndes.

14:00 Soundwalk stop Agora C. Har du et anlæg i C, B eller E og synes du at trapperne over skinnerne er lidt for stor en udfordring? Kom til Agora C hvor vi vil være cirka 14:00

15:00 Soundwalk igennem G, H, L og slutter af ved Agora P kl 16:30

Der er desværre ikke blevet spurgt om der nogen som ville sponsere lidt øl, så medbring eget.

Print gerne flyeren og del ud!

A4 - flyer FINAL.pdf

A4 - flyer FINAL.jpg

Foreslår det skal handle mere om festivalanlæg generelt end boominators. Måske bare kalde det "fa.dk meetup". Alle anlæg er jo velkomne :P 

jeg har nok ikke tid til at arrangere det - det er heller ikke sikkert jeg er derude den dag. Men hvis det er, har jeg vidst også en spitter elle to, som I gerne må få/låne 

Jeg synes navnet skal stå ved, men så måske udvide det? :)

Hvis der nogen som har lyst til at give en hånd med, kan vi godt lave noget?
Hvis det blive til noget, så vil det være rart at "fåne" splitter. :)

Det lyder som en god ide! :) Tror kun vi var 10 boominators til meetup sidste år, jeg så da i hvert fald over 30 forskellige boominators på RF15, så jeg stemmer for at udvide det til anlæg fra FA. ;) 

7 hours ago, Ganon said:

Jeg synes navnet skal stå ved, men så måske udvide det? :)

Hvis der nogen som har lyst til at give en hånd med, kan vi godt lave noget?
Hvis det blive til noget, så vil det være rart at "fåne" splitter. :)

Jeg kan sagtens give en hånd med hvis der er brug for det :) 

Mht navnet og hvilke anlæg der må komme osv, kunne det så ikke være en ide at lave et Boominator Meetup fra fx 12:00-13:30 og så efterfølge det med et FA.DK Meetup fra 13:30-15:00 eller noget ligne? :D 

2 hours ago, Aaboe said:

Jeg kan sagtens give en hånd med hvis der er brug for det :) 

Mht navnet og hvilke anlæg der må komme osv, kunne det så ikke være en ide at lave et Boominator Meetup fra fx 12:00-13:30 og så efterfølge det med et FA.DK Meetup fra 13:30-15:00 eller noget ligne? :D 

Jeg tror det vil forvirre for meget. Keep it simple :) 

25 minutes ago, viktor said:

Jeg tror det vil forvirre for meget. Keep it simple :) 

Helt enig! Folk har ikke 2 hjerneceller tilbage på Roskilde! :P 

Men man kunne jo lave to separate begivenheder som lå lige op ad hinanden :)  

4 minutes ago, Frederik-Hagelund said:

Jeg synes bare vi skal lave et stort. Vi alle er der jo for at se nogle flotte anlæg om det så er et stort anlæg eller en boominator er for mig irrelevant. Det er også bare lidt sjovere med 1 event af 30 end 2 af 15.

Igen enig :) Det var mest hvis der nu var folk der virkelig brændte for at have et øjeblik kun med Boominator'er :D 

Men man kunne selvfølgelig også lave et lille "område" hvor der så kan være boominator meet-up? Så Boominator meet-up var en del af et stor FA meet-up?

Synes vi skal holde fast i Boominator-Meetup eller måske Sound System Meet-up? 

Anyway så SKAL der jo være den klassiske wall-of-boominators som skal lyttes til med hundrede forskellige delefrekvenser og niveauer lol men vi elsker det jo :)

Jeg er frisk på at give en hånd med Ricki! :)

1 hour ago, Alfred said:

Det var da frygtelig tidligt. Er det kun mig der stadig har bar røv mod teltdug kl. 12?

Hvordan helved kan du ligge i et 40 grader varmt telt midt på dagen! Jeg har mindst fået min første halve ramme øl der og William ham tør jeg ikke en gang tænke på! Minium en flaske jäger!

Vi skal have alle tingene på plads. @William kan du skrive din plan som du delte?

3 hours ago, Ganon said:

Hvordan helved kan du ligge i et 40 grader varmt telt midt på dagen! Jeg har mindst fået min første halve ramme øl der og William ham tør jeg ikke en gang tænke på! Minium en flaske jäger!

Vi skal have alle tingene på plads. @William kan du skrive din plan som du delte?

Jeg har brug for min skønhedssøvn + store, kvalitetstelte. Rekorden er at sove i et stræk fra kl. 07, hvor jeg gik i seng til kl. 15. Varmen gør mig ingenting

Hold da kæft, jeg kunne ikke sove længere end til kl 08 sidste år, så blev det sgu for bagende inde i mit telt :P Men ja, hvis der er behov for hjælp med noget arrangering af dette eller hint, så er jeg også frisk på at give en hånd med!

Op klokken 8 på med https://www.youtube.com/watch?v=1Vx0cLNI228 indtil 1:10 hvor man i vild panik og maximal bagstivhed vælter rundt i teltet og falder over sit jordhul og kommer i tanke om KOLDE BAJERE! Griber to styks, en til hvert ben, ellers går man jo skævt?! Ud i campen råbe "så er det op røvhuller <3" straks efterfuldt af realiseringen at man stadig ikke har nogen stemme efter i går så man vælter tilbage i teltet hvor anlægget stadig står parkeret og banker løs og skifter hurtigt til lidt stille morgenjazz eller Steely Dan og Lee Ritenour sætter sig mageligt i sin stol og i mellemtiden er klokken nu blevet 08:03 og det må være tids til den første morgenbitter så man allierer sig med den gamle danske og ligner sireligt en snorlige række af nøje udmålte shots op på trækvognen (læs totalt kaos og knækkede shotsglas over det hele med flasken halvt nede i halsen) og sådan starter en rigtig dag på Roskilde.

Nå.

Anyway.

Agora G for "Godt spot" altid! ?

Men jeg synes KLART at vi skal arrangere en fællesvandring rundt bagefter, så ligger vi en rute og prøver at planlægge lidt (inden for hvor meget man nu kan planlægge på Roskilde ik ? ) med 2 minutters lyngennemgang:

Hjemmebygget? Toppe? Bunde? Forstærker? Power (solceller/cykel/blybatterier/lifepo4/citroner med kobber- og zinksøm)? Smarte løsninger? Gimmicks? Pris? 2 numre som man synes får anlægget til virkelig at stråle (eller rettere "radiere" ;) )
Vi planlægger det hele på FA.dk og man kan gennem her melde sig på listen, når turen er færdig så kan vi altid vade rundt og finde uhørte camps ?
eller hvis man lige ser nogen på vejen selvfølgelig.

Ikke alt for højtideligt, men prøve at holde en lidt skarp tid da alle har 1000 planer, men kunne være hyggeligt hvis et par stykke ville med rundt :)

Så vi skal have styr på nogel ting.

• Navn på eventet.
  • Tid og sted: Angora G klokken 12:00 (Alfred er der klokken 15, så han har fået sovet ud)
  • Hvordan skal det forløbe?
  • En rute.
  • Layout til flyer.
  • Splitter splitter splitter.

On 16. maj 2016 at 22:13, Ganon said:

Sidste år kom vi først i seng klokken 10-11 stykker, pga. vores morgenfester :D

On 18/05/2016 at 11:49, Ganon said:

Så vi skal have styr på nogel ting.

• Navn på eventet.
  • Hvordan skal det forløbe?

Vi kan jo kalde det "Boominator Meetup & Anlægsvandring" eller noget i den dur. Man kan jo mødes kl 12 stykker, og se på Boominatore indtil 13:30-14 tiden, og så bevæge sig videre med alle boominators bagefter? Det bliver måske lidt et udstyrsstykke hvis alle Boominators skal spille samtidig, men jeg kan da personligt gode finde nogle lange aux-kabler i gemmerne herhjemme.

Hvis vi laver et Google Doc, kan folk skrive ind hvor de bor og hvad de har at byde på, inden festivallen starter. Så kan en af os lave en rute som passer godt, og så ellers komme rundt alle steder, lytte til nogle sange og drikke en øl ved hvert anlæg (eller 2 shots Jäger, hvis man er til det).

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.