Jump to content
Festivalanlæg dk

Mangler du en Roskilde billet? Vær frivillig hos Soundboks!

Alfred
 Share

Recommended Posts

Hej FA

På Soundboks har vi i år to boder i både øst og vest, og har brug for noget bemanding dertil. Grunden til jeg netop skriver her, er at vi har brug for folk, der ved hvad + og - er, kender forskellen på ampere og volt og ved at "righty tighy" når man skruer. Samtidig er det jo selvfølgelig Roskilde, og vi ser derfor gerne, at du er smilende, udadvendt og festglad.

Det frivillige arbejde er en del af et team, der står for opladning af batterier, salg af SOUNDBOKS samt service og support for SOUNDBOKS-brugere.

Det kræver vi:
4 vagter af 8 timer hver (Fastlagt af Roskilde Festival selv, så antal af timer er ikke til forhandling)
At du er problemløsende, selv når køen er lang og folk bliver utålmodige
Dit bedste service-smil ;) 

Det får du:
Billet til Roskilde Festival
Mad og drikke på alle vagter
En SOUNDBOKS T-shirt
Adgang til medarbejderbade og toiletter (AKA paradis på jord)

Hvis det har interesse, så smid os en mail på jobs@soundboks.com. Skriv ‘Frivillig på Roskilde’ i emnefeltet, så vender vi tilbage snarest!

Hvis i har nogle spørgsmål er i, udover ovenstående mail, også mere end velkomne til at skrive til mig her på FA eller på alfred@soundboks.com

Fortsat god dag :) 

12 hours ago, Alfred said:

Hej FA

På Soundboks har vi i år to boder i både øst og vest, og har brug for noget bemanding dertil. Grunden til jeg netop skriver her, er at vi har brug for folk, der ved hvad + og - er, kender forskellen på ampere og volt og ved at "righty tighy" når man skruer. Samtidig er det jo selvfølgelig Roskilde, og vi ser derfor gerne, at du er smilende, udadvendt og festglad.

Jeg kunne overveje at sælge min billet, for at prøve at arbejde med SoundBoks - Synes det er et yderst spændende projekt. Jeg må desværre sige nej, da jeg har et anlæg at holde øje med :P

7 hours ago, Nicolai Grymer said:

Jeg kunne overveje at sælge min billet, for at prøve at arbejde med SoundBoks - Synes det er et yderst spændende projekt. Jeg må desværre sige nej, da jeg har et anlæg at holde øje med :P

Jeg er i samme situation. Jeg tør desværre ikke efterlade min baby med sådan nogle filistre, som begynder at pille ved gain og filtre hvis man efterlader dem alene :P 

7 hours ago, Nicolai Grymer said:

18 minutes ago, Kehlet said:

Jeg er i samme situation. Jeg tør desværre ikke efterlade min baby med sådan nogle filistre, som begynder at pille ved gain og filtre hvis man efterlader dem alene :P 

Jeg kommer først på roskilde om onsdagen pga. eksamener.. Tror nok lige jeg er nervøs for hvad der sker i mellemtiden med det anlæg. Jeg er verdensmester i at lave idiotsikre ting, så det simpelthen ikke kan gå galt, men har stadig en fornemmelse af at jeg får nogle opkald i løbet af omvarmningsdagene med ting der ikke virker fordi de andre drenge er helt brændte når det kommer til anlæg :D

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.