Jump to content
Festivalanlæg dk

Er Boominator Mini v2 værd at bygge nu?

Nharka
 Share

Recommended Posts

Hej FA

Jeg er en total nybegynder der er kommet frem til at jeg gerne vil bygge en Boominator Mini, da pris og størrelse passer perfekt.

Desværre er Aurasound ns525 driverne udsolgt på canopysound.dk og jeg har ikke haft held med at finde dem noget andet sted. Dette efterlader kun muligheden for at bygge Saturnus v2, men det virker som om at Monacor har nogle problemer med deres kvalitets kontrol. Tråden her: http://forum.speakerplans.com/boominator-mini-development-thread_topic74610_page1.html for det i hvert fald til at lyde ret alvorligt.

Er der nogle som har erfaringer med Monacor driverne?
Hvordan er de blevet dårligere?
Er Boominator Mini V2 værd at bygge, selvom der er problemer med driverne eller skal jeg finde på noget andet?

Jakob

5 hours ago, Nharka said:

Hej FA

Jeg er en total nybegynder der er kommet frem til at jeg gerne vil bygge en Boominator Mini, da pris og størrelse passer perfekt.

Desværre er Aurasound ns525 driverne udsolgt på canopysound.dk og jeg har ikke haft held med at finde dem noget andet sted. Dette efterlader kun muligheden for at bygge Saturnus v2, men det virker som om at Monacor har nogle problemer med deres kvalitets kontrol. Tråden her: http://forum.speakerplans.com/boominator-mini-development-thread_topic74610_page1.html for det i hvert fald til at lyde ret alvorligt.

Er der nogle som har erfaringer med Monacor driverne?
Hvordan er de blevet dårligere?
Er Boominator Mini V2 værd at bygge, selvom der er problemer med driverne eller skal jeg finde på noget andet?

Jakob

Det virker på folk til, at den ikke er værd at bygge. Hellere bygge en halfinator så, den er bedre på en del punkter, specielt i forhold til bass og lydstyrke :)

4 hours ago, Alex said:

Det virker på folk til, at den ikke er værd at bygge. Hellere bygge en halfinator så, den er bedre på en del punkter, specielt i forhold til bass og lydstyrke :)