Jump to content
Festivalanlæg dk

Xodeus
 Share

Recommended Posts

Efter nøje planlæggelse og overvejelser, har jeg besluttet mig for at bygge en Boominator. 

Det startede med at min storebror byggede en, som jeg synes var ret fed, og jeg ville derfor have min egen. 

Efter nogen søgning på nettet for at få de billigste dele, samtidig med at kvaliteten er god er jeg kommet frem til følgende indkøbsliste

https://docs.google.com/spreadsheets/d/13ZLvajwNoSHg2BuUzK3XbwjI2Ee3PHRQWebPQ1FZVC8/edit?usp=sharing

I korte træk handler det om

• c-AMP
  • 10W solpanel
  • 12V - 18Ah batteri
  • 4x HP10W
  • 4x MPT-001 tweeters 

I er mere end velkommen til at komme med jeres indput, jeg regner med at opdatere tråden løbende i takt med at byggeriet skrider frem.

14 hours ago, Xodeus said:

Efter nøje planlæggelse og overvejelser, har jeg besluttet mig for at bygge en Boominator. 

Det startede med at min storebror byggede en, som jeg synes var ret fed, og jeg ville derfor have min egen. 

Efter nogen søgning på nettet for at få de billigste dele, samtidig med at kvaliteten er god er jeg kommet frem til følgende indkøbsliste

https://docs.google.com/spreadsheets/d/13ZLvajwNoSHg2BuUzK3XbwjI2Ee3PHRQWebPQ1FZVC8/edit?usp=sharing

I korte træk handler det om

• c-AMP
  • 10W solpanel
  • 12V - 18Ah batteri
  • 4x HP10W
  • 4x MPT-001 tweeters 

I er mere end velkommen til at komme med jeres indput, jeg regner med at opdatere tråden løbende i takt med at byggeriet skrider frem.

Ser rigtig fint ud. Ville dog bruge noget yacht maling i stedet for - ser pænere ud, giver en rigtig flot glans, koster lidt mere, men det holder rigtig godt imod stød osv.

Hvad med nogle håndtag?

Held og lykke med det :)

1 hour ago, Myggenn said:

Ser rigtig fint ud. Ville dog bruge noget yacht maling i stedet for - ser pænere ud, giver en rigtig flot glans, koster lidt mere, men det holder rigtig godt imod stød osv.

Hvad med nogle håndtag?

Held og lykke med det :)

Lufthullerne i siden fungere som håndtag :)

1 hour ago, Myggenn said:

Ville dog bruge noget yacht maling i stedet for - ser pænere ud, giver en rigtig flot glans, koster lidt mere, men det holder rigtig godt imod stød osv.

Jeg tror også jeg regner med at bruge noget bådmaling, når har brugt 4000 anlæget, kan man lige så godt få det til at se godt ud - og få det til at holde bedre. 

19 hours ago, palmedrengen said:

Lufthullerne i siden fungere som håndtag :)

Neeej! det er sådan nogle små ting, som gør dig så fantastisk, palmedreng ;) 

19 hours ago, Xodeus said:

Jeg tror også jeg regner med at bruge noget bådmaling, når har brugt 4000 anlæget, kan man lige så godt få det til at se godt ud - og få det til at holde bedre. 

Lyder fornuftigt. Holder også vandet væk - det win win ;)

2 hours ago, Myggenn said:

Lyder fornuftigt. Holder også vandet væk - det win win ;)

Efter snak med en person i trælasten er ideen med yachtmaling droppet, deles fordi træet allerede er vandfast, deles fordi man kan opnå samme effekt billigere.

Jeg regner med at give træet noget grunder, og så noget sort eller hvid maling, evt noget warnex da min storebror, ligger inde med en uåbnet bøtte.

I morgen skal der skæres træ ud, så håber vi på at enhederne ankommer i overmorgen :)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.