Jump to content
Festivalanlæg dk

LiFePO4 10AH/12.8V batterier

Alfred
 Share

Recommended Posts

Hej FA,

Jeg ligger inde med en del, rigtig fine, LiFePO4 10AH batterier. De er produceret af PBQ.

Specs:

12V
10AH
Antal Cyklusser med 80% afladningsdybde: 4000
Vægt: 1.5 kg
Max. discharge continuous: 20A
Max. discharge 10 sekunder: 35A

http://www.pbqbatteries.com/me…/datasheet/pbq-life-10-12.pdf

Pris pr. stk. 500 kr

Ved køb af mere end 5, skriv venligst, så aftaler vi en merpris

Afhentning i Indre By, forsendelse måske mulig ved køb af mere end ét

14543867_10209194349049232_1446240415258428253_o.jpg

On 10/18/2016 at 19:59, Alfred said:

Jeps, det kan du tro! :) Som sagt er de mere eller mindre ens indvendigt med det der bruges i SOUNDBOKS

Cool :) Jeg er rimelig grøn på området med hensyn til LiFePO4 og BMS, så lige et sidste spørgsmål: Kan de parallelforbindes?

31 minutes ago, tr0lle said:

Cool :) Jeg er rimelig grøn på området med hensyn til LiFePO4 og BMS, så lige et sidste spørgsmål: Kan de parallelforbindes?

Jeg er ikke vanvittig batteri nørdet, men det korte svar er ja. Da de alle har mere eller mindre ens spænding kan du godt. Dog vil det klart være bedst at haven en balancer på, da der er tale om rimelig store strømme. 

Som det ser ud nu er de dog alle sammen solgt :/

On 10/25/2016 at 13:09, Alfred said:

@tr0lle har faktisk et enkelt tilbage, hvis du stadig er interesseret?

Jeg skulle egentlig gerne bruge nogle flere da jeg skal bruge dem til noget lys på Smukfest :D 10 Ah er lige i underkanten. Du må meget gerne sige til hvis du lige pludselig får flere i overskud :) 

22 hours ago, tr0lle said:

Jeg skulle egentlig gerne bruge nogle flere da jeg skal bruge dem til noget lys på Smukfest :D 10 Ah er lige i underkanten. Du må meget gerne sige til hvis du lige pludselig får flere i overskud :) 

Yes det vil jeg gøre. Fik solgt det sidste også. Dog kan jeg se at de på EV-power.eu har fået en sending Wina batterier til virkelig ingen penge. Jeg ville ikke bruge dem til højtalere da de kun kan trække 10A peak, men til lys er de måske fine, evt. sat i parallel? https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batteries-12V-1-1/LiFePO4-Battery-Pack-12V-6Ah-PCM-refurbished.html?cur=1

Wina er en af de mest anerkendte batterileverandører, grunden til den lave pris er hovedsageligt afladestyrken som nævnt før. De batterier jeg solgte kunne aflade 35A peak, så det er lidt en anden størrelse.

22 hours ago, Alfred said:

Yes det vil jeg gøre. Fik solgt det sidste også. Dog kan jeg se at de på EV-power.eu har fået en sending Wina batterier til virkelig ingen penge. Jeg ville ikke bruge dem til højtalere da de kun kan trække 10A peak, men til lys er de måske fine, evt. sat i parallel? https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batteries-12V-1-1/LiFePO4-Battery-Pack-12V-6Ah-PCM-refurbished.html?cur=1

Ja det er godt nok billigt! Men de er vist også rimelig udsolgte allerede: "Not on stock! Available in 90 days" :( Jeg orker næsten ikke at bestille noget hjem som jeg skal vente ~3 måneder på :D

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.