Jump to content
Festivalanlæg dk

Komplet anlæg fra Faxe Kondi Camp prisvurdering

MadsVive
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg ville lige høre, hvad i tænker at man kan sælge følgende anlæg for. Jeg står nemlig og overvejer lidt at sælge, da jeg ikke selv tager på festival i år. :) Er jo lidt bange for at det har fået større sentimental værdi end slagsværdi, men tænkte at der nok var nogle herinde som kunne give en vurdering.

Anlægget består af en forlænget Boominator inspireret top, 2 x Cubo15 og forstærker/batterikasse med en Pioneer GM-D8604 forstærker. Tingene forbindes enkelt med speak-on kabler. (Kan ses på videoen her:Snapchat-7096079914973617741.mp4)

Boominatoren kan selvfølgelig også bruges uden resten af systemet da, den har en lille indbygget forstærker (MaxAmp20) og ydermere et Bluetooth 4.0 modul. Den er lavet så der er plads til et bilbatteri i kassen (der er også lavet tilslutning så der kan stå 4 x 7 ah SLA batterier). Herudover er der indbygget LED lys rund om enhederne, som er tilsluttet en lille music-controller. (Jeg har dog ødelagt fjernbetjeningen til den der er indbygget, så muligvis der skal en ny music-controller til).

I får lige en liste over specifikationer og lidt billeder:

-        Boominator bygget af filmbelagt birkefinér (limet og skruet sammen) med forlænget midterrum

o   4 x P.Audio HP-10W (10” mellemtone enheder, som dog også går ret dybt)

o   4 x Piezohorn MPT-001 (tweeter)

o   1 x Forstærker MaxAmp20

o   1 x Music-controller (defekt fjernbetjening)

o   5m indbygget RGB LED tråd

o   NL4MD-V-S Speak-on stik (Speak-on stik, som automatisk slår den interne forstærker fra når en ekstern bliver sat til).

-        2 x Cubo15 bashorn (filmbelagt birkefinér, skruet sammen)

o   15” Eminence Kappa-15LFA (600W) basenheder i begge bashorn

o   Speak-on stik til tilslutning

o   Hjul medfølger men er endnu ikke monteret. 

-        Batteri/forstærkerkasse (filmbelagt birkefinér, skruet sammen)

o   1 x Forstærker: Pioneer GM-D8604 (1200W)

o   2 x 225ah lastvognsbatterier

o   2 x 1,5m Speak-on kabel

o   1 x 3m Speak-on kabel

o   1 x music-controller

o   3 x 5m RGB LED tråd

o   Jackstik

IMG_20160705_195432.jpg

Snapchat-7096079914973617741.mp4

IMG_20160619_151247.jpg

IMG_20160619_204601.jpg

Haha, du er ikke den første der spørger :) Egentlig manglede vi bare et tema første år vi var afsted og da flere af os kommer fra Faxe så virkede det ret lige til at bruge det. Første år lavede vi så boominatoren og malede den med Faxe Kondi logoet, og købte selv en masse merchandise til at støtte op om temaet. Royal Unibrew afslog at sponserer noget dengang (2014). Det efterfølgende år skrev vi så til Royal Unibrew igen, men blev afvist. Her udbyggede vi med en cubo15 (2015). Sidste år fik vi så hul igennem til Royal Unibrew efter at have sendt dem en masse billeder af vores camp. Det fik dem til at sponsere nogle strandflag (som vi ellers tidligere selv havde købt, men fik stjålet i 2015), en kondi cykel og nogle bannere.... (Intet alkohol, desværre :P). Det var også her vi udvidede med den sidste Cubo15.

Tak for estimatet, jeg tænkte egentlig også selv det var deromkring, men så er det ligefør jeg hellere vil beholde det. Man kan jo altid håbe lidt på at priserne stiger lidt herop til festivalerne, hvor folk får mindre tid til selv at bygge. Det ryger nok alligevel på DBA, der plejer jo at være nogle som hellere vil bruge de ekstra penge fremfor selv at bygge. 

1 hour ago, MadsVive said:

Haha, du er ikke den første der spørger :) Egentlig manglede vi bare et tema første år vi var afsted og da flere af os kommer fra Faxe så virkede det ret lige til at bruge det. Første år lavede vi så boominatoren og malede den med Faxe Kondi logoet, og købte selv en masse merchandise til at støtte op om temaet. Royal Unibrew afslog at sponserer noget dengang (2014). Det efterfølgende år skrev vi så til Royal Unibrew igen, men blev afvist. Her udbyggede vi med en cubo15 (2015). Sidste år fik vi så hul igennem til Royal Unibrew efter at have sendt dem en masse billeder af vores camp. Det fik dem til at sponsere nogle strandflag (som vi ellers tidligere selv havde købt, men fik stjålet i 2015), en kondi cykel og nogle bannere.... (Intet alkohol, desværre :P). Det var også her vi udvidede med den sidste Cubo15.

Tak for estimatet, jeg tænkte egentlig også selv det var deromkring, men så er det ligefør jeg hellere vil beholde det. Man kan jo altid håbe lidt på at priserne stiger lidt herop til festivalerne, hvor folk får mindre tid til selv at bygge. Det ryger nok alligevel på DBA, der plejer jo at være nogle som hellere vil bruge de ekstra penge fremfor selv at bygge. 

Haha, det er sku da ikke helt dårligt alligevel! Kunne være man skulle prøve det samme selv ? 

Ja, det er ikke super meget, men ikke-anlægsbyggere vil sikkert betale mere og sikkert også op til Roskilde vil de give lidt ekstra ?

13 hours ago, Meistro said:

Jeg vil gerne købe lastvognsbatterierne, hvis du er interesseret i at gå af med dem til en fornuftig pris. ;)

Som udgangspunkt så vil jeg helst sælge det hele som en pakke, men skulle jeg ændre mening så skal jeg nok skrive til dig. 

Kan dog lige tilføje at de er købt af en herinde på siden som plejer at sælge hvert år op til Roskilde til ganske fornuftige priser. Kan dog ikke lige huske navnet ?

2 hours ago, MadsVive said:

Som udgangspunkt så vil jeg helst sælge det hele som en pakke, men skulle jeg ændre mening så skal jeg nok skrive til dig. 

Kan dog lige tilføje at de er købt af en herinde på siden som plejer at sælge hvert år op til Roskilde til ganske fornuftige priser. Kan dog ikke lige huske navnet ?

Kan jeg sagtens forstå, og det havde jeg godt på fornemmelsen. ;) Det var i hvert fald forsøget værd. Men såfremt du skifter mening skriver du bare. 

Tak for info! Kan man håbe på han gør igen i år. :) Held og lykke med salget! 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.