Jump to content
Festivalanlæg dk

Søger Højtaler til efterskole

kristian4550
 Share

Recommended Posts

Hej Festivalanlæg

Mig og min efterskole skal på Roskilde. Vi vil gerne have et anlæg med.
Vi vil gerne have noget færdigbygget, som skal kunne holde hele ugen

Vi har et lidt stramt budge, Vi er 30 menesker og vi har mellem 3000 og 4000kr.

Håber i kan hjælpe os

Mvh. VIE  

9 hours ago, Ganon said:

Så kan jeg kun anbefalde soundboks, Holder ikke hele ugen, men der god service og det er noget af det som holder bedst i klassen af batteri højtalere.
@Alfred Kunder i butikken ;)

Tak tak :)

Kristian, jeg arbejder i SOUNDBOKS, men har bygget højtalere i flere år før jeg startede her. Som Ganon siger, er det klart det bedste du kan få til pengene. SB'en er lavet til Roskilde, så den kan klare regnvejr, bajere, jord og snavs. Vi har to boder på Roskilde igen i år, så skulle der alligevel ske noget, eller batteriet er gået dødt, kigger i bare forbi. 

Hvis i ikke kan få plads til en SOUNDBOKS i budgettet er folk herinde søde til at hjælpe, men for 3.000 kr kræver det lidt teknisk snilde for at få noget til at spille rigtig skarpt. Bygger man en boominator løber det ca. op i det samme som en SB

Ellers er der kommet en ny spiller på banen som hedder lemus, jeg er skeptisk, men den er billig.

Gad godt høre den op mod en soundboks.

De siger de bruger en klasse ab forstærker for at give mere bas, og at den bruger mere strøm på bas.

Det lyder som bs i mine øre.

Nu har jeg lige kigget på deres hjemmeside på deres XPA12 Festivalhøjtaler (men linker siger sjovt nok XPA15), og ærligt talt må jeg mene at det hele ser lidt fishy ud. Prøv at læse deres anmeldelser. 4 af anmeldelserne handler om de mange "tilslutningsmuligheder", og altså, er det hvad folk virkelig går op i når de køber en transportabel, aktiv højttaler? :P

https://lemus.dk/collections/store-hojtalere/products/lemus-xpa15

11 hours ago, KHesse said:

Nu har jeg lige kigget på deres hjemmeside på deres XPA12 Festivalhøjtaler (men linker siger sjovt nok XPA15), og ærligt talt må jeg mene at det hele ser lidt fishy ud. Prøv at læse deres anmeldelser. 4 af anmeldelserne handler om de mange "tilslutningsmuligheder", og altså, er det hvad folk virkelig går op i når de køber en transportabel, aktiv højttaler? :P

https://lemus.dk/collections/store-hojtalere/products/lemus-xpa15

https://cn-audio.en.alibaba.com/product/60117461828-214884023/Self_Powered_Trolley_Amplified_Speakers_15_PML15AMFQ_U2BP_BT.html?spm=a2700.8239084.0.0.iuRXnw

En af de første resultater på Alibaba :) Resten af deres "kollektion" kan alle findes på første side ved søgningen "leather speaker". Måske lige at stramme den ved at skrive at det er dansk design, men vi skal vel alle tjene til huslejen

1 hour ago, Alfred said:

https://cn-audio.en.alibaba.com/product/60117461828-214884023/Self_Powered_Trolley_Amplified_Speakers_15_PML15AMFQ_U2BP_BT.html?spm=a2700.8239084.0.0.iuRXnw

En af de første resultater på Alibaba :) Resten af deres "kollektion" kan alle findes på første side ved søgningen "leather speaker". Måske lige at stramme den ved at skrive at det er dansk design, men vi skal vel alle tjene til huslejen

Iværksætteri at its finest :D

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.