Jump to content
Festivalanlæg dk
Sign in to follow this  
Tobi-Wan Canopy

Lednings diagramer: Boominator, Halfinator, cAMP, Laderegulator, Batteri serie/parallel

Recommended Posts

Har i mange tråde set nogle ret tvivlsomme ledningsdiagrammer og det tænkte jeg at der skulle gøres noget ved. Indtil videre er det blevet til nye diagrammer for boominator/halfinator, men kunne godt tænke mig nogle inputs til hvad der ellers kan være nyttigt. 

• Nogle gode idéer til hvordan diagrammerne bliver så overskuelige som overhovedet muligt?
  • Jeg laver et diagram for cAMP tilslutning, men hvilke andre kunne være brugbare? Generelle setups som folk altid har problemer med.

Ledningsdiagram - Batteri serie-parallel.JPG

Ledningsdiagram - Boominator.JPG

Ledningsdiagram - cAMP.JPG

Ledningsdiagram - Generelt.JPG

Ledningsdiagram - Halfinator.JPG

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Måske et diagram hvis man har en 4 kanals amp :)

Eller hvordan man ville smide en 2 kanals på en Halfinator.

1 hour ago, Ganon said:

Eller hvordan man ville smide en 2 kanals på en Halfinator.

2 Kanals Halfinator er det sidste billede ;)

Og med 4 kanals tænker du så til en boominator? 

Det behøver ikke kun være til boominator. Forslag til andre setups som folk laver en del?

Toppe samt cuboer sat til en pioneer/bassface ville nok være oplagt da der er mange som kører med den løsning

7 minutes ago, Tobi-Wan Canopy said:

Skal det nu også det?

Det er bedre, men jeg synes det har lydt helt fint med et stereo-signal

Sign in to follow this  

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..