Jump to content
Festivalanlæg dk

Pioneer gm-d8604 sælges

supermario
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, BrændtForstærker said:

Jeg ser mange, der sælger deres brugte GM-D8604 til en tusse, men synes nu, det er lidt højt sat. Eller er det bare mig? Man kan få den helt ny for 1100, hvis man køber den fra England over Amazon.

Det vil jeg gerne se et link til :-) 

det absolut billigste jeg har set er 1300 inkl fragt.

Derfor er 1000kr efter min mening en ganske fornuftig pris, da der er tale om forstærkere der i de fleste tilfælde max har spillet 100timer, hvilket for en forstærker er næsten ingen ting. 

Ikke desto mindre er det vel op til folk selv hvad de vil sælge deres ting til og lige så op til folk selv at bestemme hvor meget de vil betale. 

Jeg satte min GM-d8604 til salg søndag formiddag og den blev afhentet samme eftermiddag for 1000kr og der er sidenhen endnu en der har spurgt på den, så det må jo betyde at folk gerne vil spare 3-400kr ved at købe en forstærker der kun er brugt i få timer og derfor er så god som ny 

41 minutes ago, frederikvoss1 said:

Det vil jeg gerne se et link til :-) 

det absolut billigste jeg har set er 1300 inkl fragt.

Derfor er 1000kr efter min mening en ganske fornuftig pris, da der er tale om forstærkere der i de fleste tilfælde max har spillet 100timer, hvilket for en forstærker er næsten ingen ting. 

Ikke desto mindre er det vel op til folk selv hvad de vil sælge deres ting til og lige så op til folk selv at bestemme hvor meget de vil betale. 

Jeg satte min GM-d8604 til salg søndag formiddag og den blev afhentet samme eftermiddag for 1000kr og der er sidenhen endnu en der har spurgt på den, så det må jo betyde at folk gerne vil spare 3-400kr ved at købe en forstærker der kun er brugt i få timer og derfor er så god som ny 

Man kan nok sagtens sælge den til en tusse, men jeg ser bare sjældent, at man sælger brugte produkter så tæt på retail.

Find den her: https://www.amazon.co.uk/dp/B00A8F4N96/ref=asc_df_B00A8F4N9641293376?smid=A3P5ROKL5A1OLE

1 hour ago, BrændtForstærker said:

Man kan nok sagtens sælge den til en tusse, men jeg ser bare sjældent, at man sælger brugte produkter så tæt på retail.

Find den her: https://www.amazon.co.uk/dp/B00A8F4N96/ref=asc_df_B00A8F4N9641293376?smid=A3P5ROKL5A1OLE

Det bliver bestemt heller ikke 1100kr for den forstærker du linker til :-) tværtimod lander prisen på lige nøjagtig 1299 når fragt er inkluderet :-) 

14 minutes ago, BrændtForstærker said:

Med valutaomregneren.dk, får jeg de 130£ til at være 1.127,79DKK, men jeg ved nu ikke med fragten :D 

1100kr er nok lige at stramme den i forhold til nogle som helst shops hvor der ikke også kommer told og moms ;)

Skærmbillede 2017-05-16 kl. 19.30.38.png

3 minutes ago, Kostecki said:

1100kr er nok lige at stramme den - i forhold til nogle som helst shops hvor der ikke også kommer told og moms ;)

Skærmbillede 2017-05-16 kl. 19.30.38.png

Tjo, det har du ret i. Så ender man på 1240. Umiddelbart plejer resellprisen dog at være lavere end 20,4% fra retail.
Men det er ikke fordi, jeg vil skabe en debat. Det er en fin pris, og jeg kommer garanteret også selv til at købe den til resell på 1000 næste år, men jeg undrede mig bare over, at man kan sælge den til så meget, da man normalt ikke kan tage så meget for en genstand i en anden kategori, når den er blevet brugt. :) 

5 hours ago, BrændtForstærker said:

Tjo, det har du ret i. Så ender man på 1240. Umiddelbart plejer resellprisen dog at være lavere end 20,4% fra retail.
Men det er ikke fordi, jeg vil skabe en debat. Det er en fin pris, og jeg kommer garanteret også selv til at købe den til resell på 1000 næste år, men jeg undrede mig bare over, at man kan sælge den til så meget, da man normalt ikke kan tage så meget for en genstand i en anden kategori, når den er blevet brugt. :) 

Festivalanlægsgrej er det eneste brugtmarked hvor priserne på magisk vis ikke falder helt vildt meget ;) 
Det er kun @frederikvoss1 som er flink nok når han sælger ud til de priser på cuboer fx :) 
Og bare lige en kommentar til det med at sammeligne med amazon, det kan du ikke hvis du spørger mig. Hvis den går i stykker under transport er der ekstra udgifter ved at sende frem og tilbage samt tiden som jo er en kostbar faktor. Udover det syntes jeg sgu det er rart bare og kunne gå i Thansen og smide den på bordet og få en ny no questions asked. Selvfølgelig på betingelse af garantien ikke er brudt, men det er jo smag og behag om man vil spare ved at købe fra ny og om man vil over nettet eller på dansk grund;) 

• 2 weeks later...
This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.