Jump to content
Festivalanlæg dk

Spørgsmål til byg af Boominator

Svenne
 Share

Recommended Posts

Hej Festivalanlæg.dk

Efter 4 år på Roskilde festival er jeg blevet udvalgt til at bygge et anlæg. Det skal jo gerne være godt og efter lang tids research har jeg besluttet mig for at bygge Boominator da jeg er ret rookie. LED lys er ligemeget, men en 

Jeg har dog et par spørgsmål..

1. Jeg har fundet guiden på Boominatoren på https://canopysound.dk/guides/ (Er det korrekt)

2. Mht indkøb, så kan jeg se at denne pakke http://www.disconetto.dk/shop/komplet-boominator-kit-126114p.html har alt det nødvendige da jeg ikke helt kan gøre mig klog på Canopys webshop..

3. 7 ah virker som meget lidt, kan i anbefale et bedre batteri?

4 .  Diagrammet til lodningen viser at kablerne flere steder skal deles op. Hvordan gøres dette?

Det kommer sikker flere spørgsmål hen af vejen som jeg sikkert kan finde svar på her på siden. 

Du kan samle ledningerne enten ved at lodde dem eller ved at bruge en samlemuffe. Hvis du lodder giver det er godt finish at smide noget krympeflex paa.

8 hours ago, Svenne said:

1. Jeg har fundet guiden på Boominatoren på https://canopysound.dk/guides/ (Er det korrekt)

2. Mht indkøb, så kan jeg se at denne pakke http://www.disconetto.dk/shop/komplet-boominator-kit-126114p.html har alt det nødvendige da jeg ikke helt kan gøre mig klog på Canopys webshop..

3. 7 ah virker som meget lidt, kan i anbefale et bedre batteri?

Det kommer sikker flere spørgsmål hen af vejen som jeg sikkert kan finde svar på her på siden. 

1. Foelg guiden og soerg for at laese alt igennem.

2. Beklager vores webshop. Vi har i lang tid vaeret igang med omlaegning, men vi kommer kun til at forhandle forstaerkere i fremtiden.

3. Kan anbefale at koebe flere 7.2Ah batterier. Saa kan du bruge dit anlaeg imens dit batteri lader.

Og du koere bare paa med spoergsmaal. Det er derfor vi er her :)

Update

Tak for svarene, i er fede. Jeg har dog besluttet at bygge en Halfinator i stedet for Boominatoren på baggrund af hvad jeg ville bruge af penge og hvad vores camp egentlig har brug for (12 mænd og kvinder i Clean Out Loud). Jeg har set det stående design og vil gå efter det.

Spørgsmål til det design:

1. Skal der Bas huller i begge sider? (Denne post siger 2 små huller(Og er det de rigtige mål der er i den))
  2. Fugemasse? hvad skal man bruge?
  3. Skal der smøres noget imellem HP 10W og pladen med de mange huller? (kemisk metal?)

Ellers er delene købt, mangler bare:

• Krydsfiner
  • Plade til montering af on/off knap og Jack udgang. 
  • Håndtag
  • Lås
  • Hængsler

Køb Halfinator.PNG

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.