Jump to content
Festivalanlæg dk
Victor

Soundwalk/Festivalanlæg Meetup 2017

Recommended Posts

Hej venner! :)

Tænkte at det var tid til, at vi fik planlagt at mødes endnu en gang til lidt anlægs-nørderi! :) Har læst lidt på gamle tråde fra de forrige år, og så vidt jeg kan se, så plejer vi at holde det om mandagen i opvarmningsdagene.

Sidste år foregik det således at vi mødtes ved Agora G klokken 12, og dem som havde lyst kunne medbringe deres anlæg, så vi alle kunne se, hvordan de var blevet bygget, hvilke enheder/forstærkere der var brugt osv. osv. Herefter gik vi på "Soundwalk", som er en gåtur rundt til de forskellige camping områder med det ene formål at se de større anlæg, som folk ikke lige havde mulighed for at medbringe til meet-up ved Agora G. Jeg mener nok at det var noget med, at vi havde lavet en liste over hvilke anlæg der stod hvor, så vi ikke behøvedes at trave flere gange frem og tilbage mellem f.eks. C og L, men at vi derimod f.eks. først kiggede på anlæg i C, hernæst G/H, så L - you get the point. :)

Ved hvert anlæg fik ejeren lige lov til at fortælle lidt om f.eks. byggeprocess, hvilke højttalere der gemmer sig i anlægget, forstærker(e), solceller osv. osv. Herefter skulle det pågældende anlæg self høres på fuld smadder - ejeren vælger 1-2 sange, som han/hun gerne vil spille for resten af flokken - hvorefter flokken kan komme med kommentarer/eventuelle spørgsmål (jeg kan huske at @William og @Ganon indstillede mit anlæg (Bæstet 2.0) så det kunne spille en smule højere, skud ud til jer, tak for det, har ikke rørt indstillingerne siden :D ). 

Når alt dette er sagt, så tænker jeg at vi self gentager den hyggelige dag! :) Skal jeg evt. lige lave en begivenhed og dele den på USS? :)

https://www.facebook.com/events/1815487628780346/

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Jep!

Jeg var også en god del af det sidste år, så jeg tænkte bare at hoppe helt med på vognen :)

Dog betyder det at der vil være et anlæg mindre da mit eget ikke kommer afsted.

20 minutes ago, Ganon said:

Dog betyder det at der vil være et anlæg mindre da mit eget ikke kommer afsted.

En skam :( Jeg var ret vild med jeres anlæg sidste år, synes det havde en god kombination af power og størrelse. Intet ondt om Kuwomba-folket, det er sgu det vildeste jeg nogensinde har oplevet, men det må sgu også være et slæb :P

10 minutes ago, KHesse said:

En skam :( Jeg var ret vild med jeres anlæg sidste år, synes det havde en god kombination af power og størrelse. Intet ondt om Kuwomba-folket, det er sgu det vildeste jeg nogensinde har oplevet, men det må sgu også være et slæb :P

Tak for det :)
Utroligt nok spillede kun den ene cubo. så var der selfølgelig også vores kick, men ja, hun kan godt råbe højt den gamle Beatrise :)
Vi overvejede at bruge Beatrise som monitor til Kuvomba :D

31 minutes ago, quno said:

Vi får ikke lavet de store lydmæssige opgraderinger i år, men i skal da være hjertelig velkommen til at kigge forbi igen i år (så vil jeg forsøge at være til stede denne gang)

Jeg så jeres på videoen, og jeg skal fandme være med denne gang, haha.

19 hours ago, quno said:

Vi får ikke lavet de store lydmæssige opgraderinger i år, men i skal da være hjertelig velkommen til at kigge forbi igen i år (så vil jeg forsøge at være til stede denne gang)

Jeg fik en fornem rundtur i anlægget midt under kampens hede, mens jeg selv var rimelig dybt nede i en kande strawberry daiquiri. Tak for det :) Forresten fandt jeg også ud af, at Frederik Aa bor i jeres camp (og har gjort det et par år?). Ham må du hilse 

On topic vil jeg da forsøge at få en SOUNDBOKS forbi, hvis sådan en også er velkommen. Ville være sjovt hvis @Rasmus Kastrup tog en Lemus med :) 

19 minutes ago, Alfred said:

Jeg fik en fornem rundtur i anlægget midt under kampens hede, mens jeg selv var rimelig dybt nede i en kande strawberry daiquiri. Tak for det :) Forresten fandt jeg også ud af, at Frederik Aa bor i jeres camp (og har gjort det et par år?). Ham må du hilse 

On topic vil jeg da forsøge at få en SOUNDBOKS forbi, hvis sådan en også er velkommen. Ville være sjovt hvis @Rasmus Kastrup tog en Lemus med :) 

Det lyder squ som en god idé! 

1 hour ago, Alfred said:

Det er da også rigtigt. Der er intet bedre tidspunkt at fremvise anlæg på end kl. kvart i brandert.

Lille sidenote, så har vi et arrangement kørende fra kl 13-16 med chill lounge musik, hvor det skifter til gratis vin, baguettes og brie fra kl. 16 efterfulgt af La Grande Fête.

On 6/6/2017 at 21:36, quno said:

Hvorfor var det egentlig at vi ikke fik hørt jeres på fuld smadder nu vi alligevel var forbi Rickis/Ganons anlæg og vi oven i købet fik en gennemgang af det? :) 

1 hour ago, Victor said:

Hvorfor var det egentlig at vi ikke fik hørt jeres på fuld smadder nu vi alligevel var forbi Rickis/Ganons anlæg og vi oven i købet fik en gennemgang af det? :) 

Tjah, godt spørgsmål. Nu var jeg ikke selv til stede.

Jeg kan se at vores batterier til musikken står der, så det burde ikke være et strøm problem (vi kørte hele sidste år med 7 batterier, og vi bruger 6 ad gangen når det hele er på), så vi var generelt presset på strøm :D Det kan være at vi viste lidt hensyn til vores naboer. Om dagen spillede vi kun på vores lydcykel, men den er blevet stjålet, så i år bliver der fyret op i dagstimerne også - tak til hr. cykeltyv.

6 hours ago, CasperHansen said:

Jeg glæder mig som en i hækkenfeldt til at se andres anlæg, hvordan det er bygget osv, det bliver nok mit højdepunkt på ros endda.

Der er intet bedre end en god soundwalk! :D

On 8/6/2017 at 16:38, BrændtForstærker said:

aha, cool nok. Jeg vidste ikke @Ganon var med der :)

Hehe :P
Vores Camps plan var at få en af de små side gader, men endte på alleen.
Så efter første nat var vi blevet enige om "if you cant beat them, Join them"
Så vi smuttede over på den anden side af vejen og legede med til fest :)

On 9/6/2017 at 00:41, William said:

Der er intet bedre end en god soundwalk! :D

Nemlig, det har virkelig været en succes de to sidste gange!

Glæder mig virkeligt :)

On 2/6/2017 at 16:48, Victor said:

Hej venner! :)

Tænkte at det var tid til, at vi fik planlagt at mødes endnu en gang til lidt anlægs-nørderi! :) Har læst lidt på gamle tråde fra de forrige år, og så vidt jeg kan se, så plejer vi at holde det om mandagen i opvarmningsdagene.

Sidste år foregik det således at vi mødtes ved Agora G klokken 12

1

Agora G er ved det store hvide "indianer agtige telt" ik? :D