Jump to content
Festivalanlæg dk

camp kat

Nicolai Grymer
 Share

Recommended Posts

Her er nogle billeder af vores anlæg. Det er ikke helt færdigt. Lys er endnu ikke sat på, og højtalerne skal lige lejes ud et par aftener, før de bliver sat ind og tilsat systemet.

Specs

Pioneer GM-D8604

Bassface Black DB1.1

4x Mackie SRM450

4x Titan48 (19")

8-10 Marathon 105ah (samlet til en stor bank)

Tracer 4210A laderegulator (500w solcelle på hvert tårn)

Dækket med lækkert rødt stof

3,3 x 1,7 x 3,1 (L, B, H)

18554334_10211257682111980_1019782712_n.jpg.2b0636c8d38eca9c383fc772872a6f7f.jpg18579349_10211257681911975_353903911_n.jpg.dc72d633a8be71f6a6ed4d0b1000fae4.jpg18579445_1655172167843497_685303261_n.jpg.322aa062227a1f1dfb1cc9a25e6a7d00.jpg

Lys vil se sådan ud: 10 varm-hvid overheads (inspireret af Orange Scene) og lodret LED lys, som reagerer på musikken, som set på Camp Luksus anlæg

lys.thumb.png.91134aa2ccd77d3582dc4355cee88964.png

Just now, BrændtForstærker said:

Hold nu kæft, et stort svin. Det ser fandme godt ud. Har du flere billeder, man kan se? :)

Jeg har desværre ikke taget flere, og det er fyldt med skrald og kabler, da det ellers fylder rigtig meget i vores værksted. Jeg kan afsløre at der bag højtalerne i hvert tårn vil være et maskine-rum i venstre side, og til min junkie camp, et rygerrum i den anden :D

Just now, Nicolai Grymer said:

Jeg har desværre ikke taget flere, og det er fyldt med skrald og kabler, da det ellers fylder rigtig meget i vores værksted. Jeg kan afsløre at der bag højtalerne i hvert tårn vil være et maskine-rum i venstre side, og til min junkie camp, et rygerrum i den anden :D

Haha, det lyder godt. Det er alligevel interessant, i hvert fald for mig, at se. Har du ikke noget smart, man kan sammenligne det med størrelsesmæssigt? Kan umiddelbart ikke forestille mig, hvor stort det er. Umiddelbart ser det helt urimelig stort ud. Det kan jo godt være, at det er det.

4 minutes ago, Marcipanz said:

Ser virkelig fedt ud! Formoder at i parallelkobler 4x Titans til DB 1.1? :) 

Ja. Jeg havde oprindelig købt en GM-D9601, men fik hurtigt mange beskeder som sagde at den godt kunne lide at brokke sig. Så jeg skrev til Bass Face, og de sagde at deres mest effektive forstærker (ud fra tallene) var denne forstærker. Den kan dertil klare 900w ved 2ohm fremfor 800 som Pioneer reklamere med. Deres egne målinger viser endda at de kunne få helt op til 960 ved 1% distortion.

Jeg introducerede dem så for alt det vi går og laver, og det var de meget meget imponeret af :D

Lidt løbelys. Massere kabel rod. Jeg har ikke lige haft tid og overskud til at gøre det pænt. Og da min ven havde limet knapperne fast, så de var svære at arbejde med, så blev det den lette og rodede løsning :P Kontrolpanelet er, som i kan se, skåret ud med en high-precision CNC maskine.

IMG_2159.MOV

Løbelyset: Jeg har brugt en controller fra RGB led og så brugt de tre kanaler der er til at lave løbelyset. LEDerne er nogle 4w warm-White fra vore alles bedstevenner i Kina

IMG_2160.JPG

IMG_2161.JPG

2 hours ago, MikkelPalsmar said:

Hvordan kan det på nogen måde lade sig gøre at transportere sådan et anlæg? Det er det eneste der holder mig fra at bygge et, det er transport

Det kan lige akkurat stå på vores største trailer. Tralieren er sådan 2m bred, og ligger tyngdepunktet lavt (grundet batterier), så burde det ikke vælte. Transporten bliver jo nok en 3,5m i højden

40 minutes ago, Nicolai Grymer said:

Det kan lige akkurat stå på vores største trailer. Tralieren er sådan 2m bred, og ligger tyngdepunktet lavt (grundet batterier), så burde det ikke vælte. Transporten bliver jo nok en 3,5m i højden

Okay, er det tilladt at køre med sådan et læs på sin trailer?

32 minutes ago, MikkelPalsmar said:

Okay, er det tilladt at køre med sådan et læs på sin trailer?

Køretøjet må (med anhænger) være maks 12m lang, 4m høj og 2,65m bred (eller 2,55 kan ikke huske). Dertil må man med stort-trailerkørekort godt køre med et ordentligt læs. Traileren kan laste sådan 2200 kg. Vi har, efter jeg har skaffet 4 marathon 155ah mere, 425 kg batteri.

Så vægt er således:

425 kg batteri

300-500 kg vogn (skud i tågen)

200 kg højtaler

250+ kg træ

100 kg solpanel, ledninger, elektronik og andet

Jeg kan garantere at vi ikke vejer mere end 1,5 tons:)

• 2 weeks later...
2 hours ago, Nicolai Grymer said:

SE ENDELIGE BILLEDER HER:

Var henne forbi din camp sidste opvarmningsdag og spørge om i, traditionen tro, ville være med til anlæg get together, men campen var helt forladt, og pigerne der sad ved siden af og spillede ølbowling havde ikke set jer i dagevis haha. Vi har kun 5 i år, intet sammenlignet med de 13 eller 14 tilbage i 2014, med @frederikvoss1 bl.a.

1 hour ago, Alfred said:

Var henne forbi din camp sidste opvarmningsdag og spørge om i, traditionen tro, ville være med til anlæg get together, men campen var helt forladt, og pigerne der sad ved siden af og spillede ølbowling havde ikke set jer i dagevis haha. Vi har kun 5 i år, intet sammenlignet med de 13 eller 14 tilbage i 2014, med @frederikvoss1 bl.a.

Vi havde super mange problemer med at finde et camping område. Syd blev jo åbnet 8 min efter East, og P var spærret af. Vi endte med at ligge os uden pavilion mange af dagene...

Men jeg overvejede også at spørge rundt om hvad folk ville synes om at slå sig sammen. Hvad anlæg var jeres? Lå i også i K?

8 hours ago, Nicolai Grymer said:

Vi havde super mange problemer med at finde et camping område. Syd blev jo åbnet 8 min efter East, og P var spærret af. Vi endte med at ligge os uden pavilion mange af dagene...

Men jeg overvejede også at spørge rundt om hvad folk ville synes om at slå sig sammen. Hvad anlæg var jeres? Lå i også i K?

Vi lå i F, lå i ikke der? Hvis ikke var der et anlæg der lignede jeres virkelig, virkelig meget

• 2 weeks later...
On 7/7/2017 at 16:51, Nicolai Grymer said:

Hov. Jeg skrev forkert. Jeg mente F. Hvordan er det at jeres anlæg ser ud? :)

Trapezformet grønt med to tårne med toppe i. Flagstang med LED PAR lamper i. Lå tæt ved Camp Kenned and the Juice som havde et mega flag. 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.