Jump to content
Festivalanlæg dk

Køen i vest

palmedrengen
 Share

Recommended Posts

Hey venner.

Min camp og jeg planlægger at ligge os i kø torsdag aften eller tidligt fredag morgen i vest.

Hvad er jeres erfaringer med køen i vest? vi plejer at komme fredag eftermiddag/aften og ved derfor ikke hvor mange mennesker der er kommet torsdag aften/fredag morgen.

Er der nogen der kan hjælpe med det? Jeg ved at man i øst skal komme sådan torsdag eftermiddag hvis man vil være sikker på at få en plads inden for hegnene, men der skulle være noget mindre kamp om pladserne i vest (bl.a. pga cleanout loud ku jeg forestille mig).

4 minutes ago, palmedrengen said:

vi regner med at være der ved 20 tiden. har du nogen som helst fornemmelse for det?

Du kommer til at få en nogenlunde plads, men ikke noget at råbe hurra for. Vi har altid plejet at komme cirka 24-30 timer inden, og det er for det meste nok til at få en fin plads. Vi har i hvert fald skaffet plads til cirka 20 mennesker alle årene. Når det så er sagt, så er det mere eller mindre helvede at stå op i 6 timer, fordi folk pludseligt får nøjeren på ;)

3 hours ago, Alfred said:

Synes det er meget forskelligt. I 2014 kom vi fredag ved 12-tiden om formiddagen og lå stadig ved hegnene (ca. midt på). Det var i øst dog

Hvad med 2015? Tænker det er noget med vejret at gøre, da der sidste år heller ikke var så mange i køen 

Det er vel stort set kun dem som vil ligge i C, der ligger i kø ved west, right? 
I 2015 kom vi lørdag formiddag og endte med at få plads i bunden af P med en west indgang :P
Sidste år lå vi fra fredag eftermiddag og fik en god plads på C :) 

On 12/6/2017 at 15:08, CasperHansen said:

I skulle meget gerne få en. :)

Vi ligger hos onsdag, hvor mange er I? Måske kan vi fylde en plads op :)

tror vi er 5-6 der kommer torsdag og et par stykker der joine os fredag

Nogen der har en fornemmelse af hvordan folk har det med anlæg i køen indenfor hegnene? Vores er ca. 70*120 og ruller rimelig godt, men ved ikke om der er regler for hvor store anlæg man må have med inden for hegnene?

1 hour ago, palmedrengen said:

tror vi er 5-6 der kommer torsdag og et par stykker der joine os fredag

Nogen der har en fornemmelse af hvordan folk har det med anlæg i køen indenfor hegnene? Vores er ca. 70*120 og ruller rimelig godt, men ved ikke om der er regler for hvor store anlæg man må have med inden for hegnene?

Tror ikke der må være store anlæg derinde, og hvis der ikke er, så er det dårlig stil i forhold til sikkerhed og sådan. Du kan jo ikke få det væk, når der samler sig mennesker bagved, og når portene åbner, så vælter folk over det og bliver skubbet ind i det. Jeg har selv været ved at få min fod smadret, fordi nogle båtnakker havde en trækvogn med i køen ?

Vi havde anlæg på trækvogn med i køen sidste år - inde i båsene, og det kan ikke anbefales.. :) 

Det var rart med musik, men noget rod da der skulle løbes ind. Både for os selv, og alle dem bagved. 

Personligt synes jeg at hvis der er hjul større end en sækkevogn på ens anlæg så skal det ikke med i køen. Det er meget lettere at hente det om aftenen når alt er på plads og det giver bedre mulighed for alle til at få plads :)

Okay :b hmm. Det kan jeg self godt se. Vores anlæg er netop sådan et med sækkevognshjul.

Problemstillingen for os er at det ren planlægningsmæssigt ser ud til at jeg skal ha vores anlæg med, og jeg skal derud torsdag :b Så må jeg evt. finde en løsning med at låse det fast til nogle andres anlæg ude i siden. Det har en ven nævnt for mig

en helt anden ting. 

Er det muligt at gå ind og ud af vente området? Vi planlægger at et hold kommer torsdag, også tager jeg og en anden hjem fredag hvor der kommer et par andre og overtager vores plads i køen også kommer vi med anlæg, og diverse om lørdagen. 

Det kræver så at det er muligt at komme ind og ud af vente området

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.