Jump to content
Festivalanlæg dk

At løbe ind fra West i troen på det bedste

Frej
 Share

Recommended Posts

Er det naivt at tro, at man kan møde op lørdag kl 6 og få plads i G hvis man løber fra West?
Vi er en camp på 30+ mennesker, hvoraf 20 er klar i køen lørdag kl 6. Ingen kunne lokkes til at møde fredag.
Grunden til at jeg spørger er, at jeg i mine 5. år på Roskilde altid har snydt mig selv for oplevelsen af andre steder end P.
Nu er stamgruppen skiftet ud, og gutterne er hoppet på en ny camp med et fantastisk engagement.

Endvidere er jeg blevet ramt af tankestorm her, i de sene aftentimer. Hvordan vil det nye område, den gamle grusgrav bag festivalpladsen, ændre dynamikken i campingområdet som vi kender det? Jeg har forestillinger om et vildt utopia. Synes bestemt ikke jeg har set eller hørt folk tale om området der bliver annonceret med nyt bogstav om lidt.
Har i fornemmelse om, om det trækker popularitet fra G og L?

Tror rigtig mange fra G vil gå efter det nye område. Folk der ligger i L kommer jo aldrig videre ;) (høhø)

Jeg løb ind fra west med mål for at ramme midten af G sidste år. Vi kom aftenen (23 tiden) før åbningsdagen, men da vi er nogle goodguys og ikke presser os op i køen foran folk der har ligget der længe når der er et par timer til resulterede det også i at vi var lige ved at give op da vi nåede bunden af G, vi fik dog alligevel en god plads helt i bunden, hvilken egentlig kun var fedt fordi vi havde mega meget plads at boltre os på :)

Det er sagt fra en stor camp der nok har bajere i større fokus end gode runners ;) Så nej det er ikke desideret naivt i år tror jeg, men i skal nok være fremme i skoene og mene det. Op i køen og løb til når det er. Jeg ville nok lægge en nødplan. Hvis alt går galt skal i være velkommen til at se om der er mere plads i vores get a place i P hvis i står helt uden et spot til sidst hahaha

9 minutes ago, Frej said:

Er det naivt at tro, at man kan møde op lørdag kl 6 og få plads i G hvis man løber fra West?
Vi er en camp på 30+ mennesker, hvoraf 20 er klar i køen lørdag kl 6. Ingen kunne lokkes til at møde fredag.
Grunden til at jeg spørger er, at jeg i mine 5. år på Roskilde altid har snydt mig selv for oplevelsen af andre steder end P.
Nu er stamgruppen skiftet ud, og gutterne er hoppet på en ny camp med et fantastisk engagement.

Endvidere er jeg blevet ramt af tankestorm her, i de sene aftentimer. Hvordan vil det nye område, den gamle grusgrav bag festivalpladsen, ændre dynamikken i campingområdet som vi kender det? Jeg har forestillinger om et vildt utopia. Synes bestemt ikke jeg har set eller hørt folk tale om området der bliver annonceret med nyt bogstav om lidt.
Har i fornemmelse om, om det trækker popularitet fra G og L?

Vi har altid løbet fra west, når vi skulle ligge i G. Bare husk at løbe lidt ekstra, så I lige få 10 sekunder ekstra til at smide jeres ting, før dem bag jer også kommer frem til samme område. 

G er altid et godt sted, det er i hvert fald super centralt, og det lægger jeg stor vægt på :)

"fantastisk engegement" og "ingen gider komme fredag" stemmer nu rimelig dårligt overens.

Hvis i er 30 vil jeg virkelig foreslå at komme fredag, da eller i ellers kan risikere at få en røv plads i køen med mindre i går frem og overhaler halvdelen af køen når i kommer mens folk sover (er dog svært når man kommer 20 mand)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.