Jump to content
Festivalanlæg dk

Camp Vi har seriøst ikke noget navn / Hegner

Anders Hegner
 Share

Recommended Posts

Hej FA 

Enten nok med at bygge et anlæg i år, utroligt nok blev det knapt så stort i år ?

Har et par profiler herinde, Roskildeelite, CampSP osv. Hvis folk vil se vores tidligere anlæg ?

Opsætningen i år er : 

Top : 2 x dobbelt 15" toppe 

Bund : 2 x 18" scoops 

Forstærker : 1 x 8604 og 2 x 9601 

delfilter : minidsp

mixer : et eller andet the box 

pult : komplet Pioneer nxs2 

batterier : 4 x 230 varta drenge ( nye! ) 

solceller : 5 x Amager manden celler 

Lys : 2 x Stairville led bar 

+ diverse mikrofoner osv

Knapt så ambitiøst som de forrige år, men har haft for travlt med mine forretninger til at gøre noget seriøst ved det i år ? Kommer stærkt igen til næste år! 

Vi har indtil videre brugt 1 lørdag på at knalde det sammen, regner med at blive færdig herpå lørdag ?

Når alt det er sagt, så lyder anlægget faktisk forbløffende godt! Der mangler lidt bund til min smag, but it gets the job done ?

19179441_10155395705444500_625526263_o.jpg

19179664_10155395705549500_1367344898_o.jpg

19181912_10155395705544500_887776958_o.jpg

19181956_10155395705459500_1416644478_o.jpg

19182051_10155395705454500_1944065541_o.jpg

19182172_10155395705464500_1080077005_o.jpg

19197894_10155395705519500_1576096092_o.jpg

Just now, Anders Hegner said:

De kan sutte en fed pik :) Om vognen er fra en campingvogn, traktor eller noget andet, er vel fuldstændig ligegyldigt, det er i sidste ende en bunke jern med hjul på :P 

Ja der er jeg enig, men dog er reglerne at vognen skal gå under definition "trækvogn" - dog ved jeg ikke hvordan camp luksus får lov til at have deres kørende rundt.
Men ved der en anden der har haft trailer med og har diskuteret længere med vagterne, og var nødt til at få tilladelse højere op fra på roskilde.

Just now, Anders Hegner said:

Vi har slæbt alt muligt pis med ind på den plads, så vi går igennem også må Jesper på 16 år der står vagt jo stoppe os :) Det fungerede ihvertfald sidste år :D haha 

Ja men det bliver dog ikke Jespers valg, han skal ansøge om tilladelse oppe fra :D

Det skal nok gå, tror ikke de nægter jer ind. - Medmindre i kører den ind med en bil på pladsen haha

Og hvor har i købt jeres stolper? - Kunne godt bruge sådan nogle på min vogn

1 hour ago, CasperHansen said:

Og hvor har i købt jeres stolper? - Kunne godt bruge sådan nogle på min vogn

Jeg fik anbefalet disse svende til mit anlæg. De kan tilsyneladende klare 1 ton på hver stolpe. Pretty impressive.

https://www.thansen.dk/camping-marine-fritid/camping/undervogn-chassis/faelg/stottebukke-camp-nature-stabilize-jack/n-289584595/pn-289547955/

38 minutes ago, BrændtForstærker said:

Jeg fik anbefalet disse svende til mit anlæg. De kan tilsyneladende klare 1 ton på hver stolpe. Pretty impressive.

https://www.thansen.dk/camping-marine-fritid/camping/undervogn-chassis/faelg/stottebukke-camp-nature-stabilize-jack/n-289584595/pn-289547955/

Har selv disse og synes ikke de er så gode som man kunne håbe på, men får jobbet gjort fint...

14 hours ago, CasperHansen said:

Ja der er jeg enig, men dog er reglerne at vognen skal gå under definition "trækvogn" - dog ved jeg ikke hvordan camp luksus får lov til at have deres kørende rundt.
Men ved der en anden der har haft trailer med og har diskuteret længere med vagterne, og var nødt til at få tilladelse højere op fra på roskilde.

Svar på det med Luksus og deres anlæg. Det er ren og skær korruption, no shit... de får lov til at køre ind på området inden pladsen åbner, hvilket Roskilde festival jo for nogle år siden ellers afskaffede muligheden for. På en eller anden måde er Luksus og deres vogne (som de af en eller anden årsag tror er biler, efter som det er rent carsound) ikke underlagt denne regel. Efter min mening komplet latterligt, men hvad kan man gøre.

Just now, frederikvoss1 said:

Svar på det med Luksus og deres anlæg. Det er ren og skær korruption, no shit... de får lov til at køre ind på området inden pladsen åbner, hvilket Roskilde festival jo for nogle år siden ellers afskaffede muligheden for. På en eller anden måde er Luksus og deres vogne (som de af en eller anden årsag tror er biler, efter som det er rent carsound) ikke underlagt denne regel. Efter min mening komplet latterligt, men hvad kan man gøre.

Så tænker jeg, du bliver glad for at høre, de ikke tager deres anlæg med i år ;)
Det har de i hvert fald skrevet på deres facebookside.

4 hours ago, Alex said:

Yeah, med den attitude havde jeg sku ikke lukket dig ind, hvis jeg var vagt ?

Attituden hvor man bruger logik? ?

1 hour ago, frederikvoss1 said:

Det burde jo være samme regler for alle ? Sidste år blev det kørt ind og hentet på en trailer ?

On 14/6/2017 at 23:35, BrændtForstærker said:

Jeg har dem til mit anlæg, det ser umiddelbart super fint ud og er super stabilt. Ser frem til at teste det på roskilde :) Regner med at lave en lille plade og sætte under hver buk, så de ikke synker ned i græsset på RF17. 

• 1 month later...

Når man bygger på den her måde, kan man så ikke (hvis totalvægt og højde selvfølgelig ikke er overskredet) bare smide traileren efter bilen? 
Tænker at det må vel bare tælle som en læsset trailer? 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.