Jump to content
Festivalanlæg dk
nelzon

INDGANG EAST - KØBES/BYTTES

Recommended Posts

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Fedt! Du må meget gerne smide en PM med hans navn, så får jeg min makker til at kontakte ham med det samme :)

Øv! Den var allerede solgt - jagten fortsætter!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By mikkelgc
      Hejsa,
      Har været så uheldig at jeg ikke fik købt en East Entrance, så søger derfor en billet. 

Har selv en South indgang til bytte eventuelt, men ellers vil jeg købe den :D

Håber der er nogen der kan hjælpe! 

• By Victor
      Hej venner! 

Min camp og jeg vil meget gerne have en god plads ud til Powerwalk i L i år, har i nogen fornemmelse af, hvornår man skal komme for at få en plads inden for hegnet?
      Lige pt er vi to der kan komme torsdag eftermiddag/aften, det burde vel være fint til at kunne få en plads inden for hegnet? (Det skriver folk i hvert fald inde på tråden om West/Vest indgangen )

• By nelzon
      Hey alle i kære festivalgængere!
      Med alle billetter i hus til RF16, står vi nu og mangler 1x entrance booking til West.
      Der skulle vel ikke være nogle herinde som har en i overskud, de vil sælge?
      Vi har en East som vi evt. gerne vil bytte med.

God sommer derude!

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..