Jump to content
Festivalanlæg dk
nick

BFM DR250, BFM Tuba30, Trækvogn, GM-D8604, Batterier

Recommended Posts

Opdateret 4. august 2017.

Efter 10 år i C, har vi i lejeren besluttet at det skal være vores sidste år med opvarmningsdage.
Derfor skal vi have solgt ud af vores udstyr 

Vi sælger:

4 stk. Sznajder 12V 180 Ah batterier (KUN brugt på Roskildefestival 2017) (750 kr. stykket.)
2 stk. Bill Fitzmaurice DR250 - bygget I 2009 (med Eminence Deltalite II 2510 enheder og 16 melded piezoer i hver) Ikke så kønne, men spiller helt optimalt. (Begge for 3.000 kr.)
2 stk. Bill Fitzmaurice Tuba 30 (med Eminence Delta-12LFA enheder) 1 bygget i 2009, den anden i 2010. Heller ikke så kønne - men spiller også optimalt. (Begge for 2.000 kr)
1 stk. Pioneer gm-d8604 (Kun brugt på Roskilde 17) (750 kr.)
1 stk. Trækvogn på 100x200 cm. - Med bremser og punkterfri hjul. Super trækvogn! (2.500 kr.)

1. stk Beamz lamper ombygget til 12 volt. (250 kr.)

Mvh,
Nick

Billede 3.jpg

Billede 1.png

anlæg 1.jpg

Anlæg 2.jpg

Anlæg 3.jpg

Anlæg 4.jpg

Batteri 1.jpg

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

On 19/6/2017 at 10:31, Meistro said:

Jeg er interesseret i 2-4 stk. Sznajder 12V 180 Ah batterier. :)

Det er noteret :)

On 19/6/2017 at 11:18, Krause said:

Jeg køber gerne 1-2 af dine Marathon batterier

On 19/6/2017 at 10:31, Meistro said:

Jeg er interesseret i 2-4 stk. Sznajder 12V 180 Ah batterier. :)

21 hours ago, brorsono said:

Hvad koster din forstærker, og hvad er strømforbruget ? :)

Mener vi gav 3.500 - 4.000 kr. for den i sin tid. 

Jeg skal have 500 kr. for den. Jeg ved ikke hvad det egentlige strømforbrug er, men det er nok nogenlunde det samme, som en Pioneer GM-D8604 :) 

1 hour ago, BrændtForstærker said:

Hvad er målene på dine Tuba 30, og hvad skal du have for dem? :rolleyes:

30x30x30 inches :) som cirka er 76x76x76 cm. 

2.500 for dem begge :) 

1 hour ago, Alex said:

Hvad skal du have for cubo kick samt DR250? ?

3.000 kr. for de 2x DR250 og 1.000 kr. for Cubo Kick :) 

13 hours ago, nick said:

Mener vi gav 3.500 - 4.000 kr. for den i sin tid. 

Jeg skal have 500 kr. for den. Jeg ved ikke hvad det egentlige strømforbrug er, men det er nok nogenlunde det samme, som en Pioneer GM-D8604 :) 

hvor bor du?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Eis
      Jeg sælger en Pioneer GM-D8604 forstærker.
      Har været anvendt 2 år på Roskilde og ellers stået stille, så står som ny og ikke brugt særlig meget.
      Pris: 1200
      Kan afhentes i Greve eller Sydhavn
    • By Jakob Petersen
      Hej FA!
      De sidste stykke tid har jeg gået og stykket sammen hvilke enheder, forstærkere osv jeg skal have bygget/købt inden RF18. Jeg håber dog at i kan fortælle om det er en god idé eller ej!
      Pt består mit anlæg af:
      1 stk. cuba 15 med kappa 15 lfa (ikke extended) byggede den primært for at øve mig, det var aldrig planen at den skulle med på Roskilde.
      2 stk. PA højtalere fra Thoman. Jeg er godt klar over at de ikke er det bedste valg, men jeg købte dem inden jeg begyndte at sætte mig ind i anlæg.
      https://goo.gl/DmWq76
      1 stk. Pioneer GM-D8604.
      Ingen head unit bare jack stik direkte til forstærkeren.
      2 stk. 110 ah Harald skrald batterier, alle år har jeg arbejdet på Roskilde så jeg har haft mulighed for at tage en oplader med, dette gider jeg dog ikke længere og vælger derfor at gå ind i solceller.
      Mine planer er som følger for RF18
      2 stk. Cubo 15 extenden med kappa 15 lfa
      Skal drives af GM-D9601.
      Kører højtalerne med 8604 forstærkeren.
      Solceller/laderegulator:
      laderegulator:
      https://goo.gl/UqNYRa
      3 stk. 105W tyndfilm solceller
      https://goo.gl/R9VbWg
      Diverse lys med DMX lysmixer, hvad har folk bedst erfaringer med her?
      Derudover kunne jeg godt bruge nogle indput til hvad man normalt gør med head unit. Bruger folk bare deres smartphone og spotify eller slæber alle rundt på en lille DJ pult og et usb stik?
      udbygning af batteribank med flere batterier. Det hele skal så bygges på en 2x1 meter trækvogn.

RF19
      4 stk. cubo 15 kappa 15 lfa
      Drives af 9601 forstærkeren.
      2 stk. ot212/ 4 stk ot12? gør det nogen forskel?
      drives af 8604 forstærkeren.

Er mine planer helt huld i hovedet eller kommer det til at fungere nogenlunde?
      På forhånd tak for hjælpen

• By niculw
      Hejsa
      Tænkte på om nogen ved om det er muligt at køre både kanal A og B i bridged mode på en 8ohm enhed hver?
      Vil lave et stort setup med mine 2 OT12 og 2 Cubo15 hvor jeg tænkte at putte en Cubo15 på hver sin kanal af pioneeren og køre mine OT12 på en t.amp E-400.
      Nu er mit problem så at pioneer kun oplyser 2 kanals bridged mode ved 4 og 2 ohm. Er det muligt med 8ohm eller vil den brænde sammen?
    • By Jakob Petersen
      Hej FA, jeg står i den situation at jeg gerne ville bygge to cubo 15. Mit spørgsmål er så bare om jeg kan kombinere dem med to stk. af disse højtalere (https://www.thomann.de/dk/the_box_pa_252_eco_mkii.htm) og en pioneer GM-d8604. Det jeg tænker på er med frekvensen om der skal en miniDSP eller andet til for at styre det. Og hvordan jeg gør med modstanden fra højtalerne (4 ohm) og enhederne til bassen (8ohm)
      Derudover så er jeg lidt usikker på om kappa pro eller "bare" LFA modellen af enheder er bedst.
      Håber at nogle af jer kan kaste lidt lys over det!
    • By ESO
      Yo!
      Jeg mindes at pioneer gm-d8604 har beskyttelse mod omvendt polaritet, men jeg kan ikke finde et sted som bekræfter det.
      Nogen som kan be- eller afkræfte det?
      Det vil være fedt for så kan man bare lade de fulde mennesker fra campen selv sætte den til batteriet uden man skal sikre sig at de ikke bytter om på polerne xD